Ljubljana Fashion Week

Ljubljanski teden mode od 12. do 15. aprila 2015

Italijanska eko moda na Fashion Weeku Aquafresh

V Kinu Šiška so se na zaključni dan slovenskega modnega tedna predstavili tudi italijanski oblikovalci Bioneuma Natural Fashion, Goodsociety, N2R by Na2rale, Opificio, Retro Cowear in Silenzio Stampa.

Italijanska eko moda na Fashion Weeku Aquafresh

1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič
1
Foto: Primož Predalič

Moda predstavlja enega od stebrov na katerem temelji odličnost italijanske specializirane izdelave v svetu in je istočasno simbol elegance te države. Prav kreativnosti svojih oblikovalcev in njihovim blagovnim znamkam se danes lahko zahvalijo, da je Italian Style postal kulturni in družbeni fenomen, italijanske modne kolekcije pa so prisotne v najpomembnejših modnih prestolnicah po vsem svetu.

S širitvijo etične, ekološke, zelene in kritične modne paradigme italijanska moda namenja vse več pozornosti tistim proizvodnjim linijam, ki pri izdelavi konfekcij uporabljajo naravne izdelke in reciklirane material.

Blagovne znamke italijanske eko modne revije!

Na italijanski eko modni reviji, ki je svoje mesto našla v zgodnjih popoldanskih urah Fashion Weeka v Ljubljani, so se na modnih brveh enega izmed glavnih modnih dogodkov v Sloveniji sprehodile manekenke v eko kolekcijah naslednjih italijanskih znamk:

  • Svojo kolekcijo je predstavial oblikovalska hiša Bioneuma Natural Fashion, ki prisega na okolju prijazen življenjski stil. Njihova filozofija je usmerjena v proizvodnjo luksuznih, a vendarle tudi ročno izdelanih oblačil, ki se rade spogledujejo z nostalgijo vintage trenda.
  • Z veliko premisleka o tem, da v iskanju najboljšega modnega kosa ne povzročijo preveč škode okolju, ob tem pa v svoji ustvarjalnosti ostajajo zvesti ultimativnemu navdihu, se je Goodsociety predstavilo s kolekcijo, katerih poslanstvo je dati modni industriji razmisliti o naravi svojega posla. Je ta dobrodejen za ta naš svet in ali je zares še namenjen ljudem?
  • V peterici italijanskih oblikovalcev, katerih skupni imenovalec je eko moda, se je predstavila tudi N2R by Na2rale, ki prisega na hipoalergenska, zračna, s svojo dvoslojno strukturo prijazna do telesa in praktično trajno nosljiva, saj jih je v primeru poškodb ali raztrganin mogoče popraviti, da so spet kot nova. Tako predstavljena kolekcija kot njihov siceršnji asortiman premore skratka vse eko atribute, ki so ta hip zelo 'in'.
  • S svojo kolekcijo, ki slavi tradicijo, a se hkrati tudi zazira v prihodnost, se je predstavila še blagovna znamka Opificio V. Gre za znamko, ki brezpogojno zagovarja Cruelty Free paradigmo. V iskanju naravnih materialov, ki so organski, izvorno etični in ekološko naravnani, zato zasedajo ekskluzivno mesto v italijanskem prostoru.
  • Na modnih brveh se je predstavil tudi modni hod blagovne znamke Retro, ki pooseblja telesu prijazna in lahkonosljiva oblačila, ki so povrhu vsega tudi okoljsko naravnana. Bistvo njihovih oblačih je organski bombaž, barvan z okolju in človeku prijaznimi barvami.
  • Modni popoldan italijanskih presežkov impresivnih eko vizij je v Kinu Šiška zaključila modna revija blagovne znamke Silenziostampa. Kolekcija pooseblja njihovo osnovno poslanstvo, ki svoje vrednosti ne išče v snovnem materiala, temveč v njega plemenitem sporočilu preporoda, o katerem priča uporabljen material. Vsak njihov kos je edinstven in neponovljiv, skupaj z jamstvom, ki identificira izvor.

Generalni pokrovitelj

  • VW
  • I Feel Slovenia
  • MOL

Partnerji

  • Diners
  • Delarom
  • Mič Styling
  • MUD
  • Paideia Events
  • Union
  • T-2
  • PPD
  • Petre
  • Zvezda

Medijski partnerji

  • Elle
  • Story
  • Pop
  • Europlakat

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri