9 nasvetov, kako urediti pisarno v hygee stilu?

15. 5. 2017
9 nasvetov, kako urediti pisarno v hygee stilu? (foto: Profimedia)
Profimedia

Beseda hygee (hoo-ga ali hue-gah) postaja vedno bolj prepoznavna, dobesednega prevoda zanjo sicer ni, pomenu te danske besede in koncepta življenja se še najbolj približa udobnost ali biti skupaj.

Pomeni ustvarjanje intimnosti v vsakem trenutku ter predvsem spodbuja ljudi, naj uživajo v majhnih stvareh. 

Če želite v svojo pisarno vnesti delček te danske pravljice, sledite našim nasvetom.

PERSONALIZIRAJTE JO. Od doma prinesite fotografije, najljubšo skodelico ali zabavno knjigo, da pisarni dodate osebnost.

V PISARNO prinesite tudi rastline. Skrb za rastline in že pogled nanje vas bo pomiril in izboljšal vaše razpoloženje.

PRIVOŠČITE SI odmor za kosilo. Vstanite od mize in se odpravite na sprehod.

PRILAGODITE svetlobo. Primerno je, da imate več manjših svetilk z oranžno svetlobo, namizna svetilka pa naj ne sveti naravnost v oči.

VZEMITE SI odmor. Tudi če si samo pripravite kavo ali čaj, je to pomemben del hygee koncepta – vzeti si trenutek zase.

NE SEDITE na enem mestu. Če ima vaša pisarna počivalnik, je to dobra alternativa proti trdemu pisarniškemu stolu.

PRIPRAVITE si seznam glasbe. Poslušanje glasbe vas bo odvrnilo od slabega počutja. Če se sodelavci strinjajo, lahko prižgete radio, drugače si nadenite slušalke.

OSREDOTOČITE SE na srečo. Na Danskem in v preostalih skandinavskih državah ljudje ne delajo samo za plačilo, v službi pričakujejo tudi zadoščenje in srečo. To dosežete s fleksibilnim urnikom ali dobrimi službenimi ugodnostmi.

DRUŽITE SE s sodelavci. Ponudite jim skodelico čaja, vprašajte jih po počutju ali jih po delu povabite na pijačo.

Pripravila Klavdija Rupar

Preberite še: Kdaj ženska resnično 'dozori'?

Priporočamo tudi: Kako ugotoviti, ali je nekdo "pravi" za vas

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc