Tina Zukanovič, modna oblikovalka za Kenzo, Lanvin, Chloe

20. 7. 2014

S Tino delo modnega oblikovalca tokrat spoznavamo z drugačnega zornega kota – kako je biti del oblikovalske ekipe najbolj odmevnih imen mode.

S čim bi se ukvarjali, če ne bi ustvarjali mode?

Verjetno bi se ukvarjala s čim, povezanim z oblikovanjem, estetiko, kot je arhitektura ali dizajn. Zanimajo pa me tudi čisto druga področja – znanost, biologija, naravoslovje. Verjetno to izvira iz moje družine (mama je zdravnica), pa še super bi se slišalo: dr. Zukanovič. (smeh)

Kaj vas je odpeljalo v Pariz in kaj tam zadržalo?

Fant je Francoz, zaradi njega sem odšla v Pariz in tudi ostala. Tu lahko opravljam svoj poklic, za katerega sem doštudirala.

Kako je delati za velike blagovne znamke, kot so Kenzo, Lanvin, Chloé?

Vse znamke imajo za sabo dolgo zgodovino, kar se čuti tudi v njihovih prostorih. Na eni strani je atelje z enkratnim tehničnim znanjem – vsak dan imaš opravka z visokousposobljenimi ljudmi – na drugi strani pa je ekipa oblikovalcev, ki je sodobna in v kateri nastajajo vse ideje. Pogosto je stresno in hitro – pripraviti je namreč treba od dve do štiri kolekcije na leto. A biti del ekipe oblikovalcev je hkrati zelo kreativno, ves čas te spodbujajo k razmišljanju, s čimer se seveda razvijaš.

Se delovni procesi pri teh blagovnih znamkah zelo razlikujejo?

Seveda se razlikujejo, in to, kar vidimo na modnih revijah, je odraz dela.

Za katero blagovno znamko si najbolj želite oblikovati?

Kar nekaj modnih hiš ustreza mojemu stilu, pa tudi če bi delala za katero, ki se od njega odmika, bi mi bil izziv razumeti jo in oblikovati v njihovem stilu. Predvsem mi je pomembno, da delam v ustvarjalnem okolju, ki spodbuja domišljijo.

Kaj vas trenutno navdihuje?

Trenutno se ukvarjam z zunanjimi oblačili in oblačili iz džersija za dekleta med 15 in 25 letom. Torej za mlajšo skupino. Zelo zabavno je razmišljati, kaj bi punce v teh letih rade nosile. Zabavno seveda pod narekovaji, saj gradim kolekcijo kot za vse druge, ob tem pa se sprašujem ali bi mlada dekleta, ki še niso zrele ženske, ta oblačila vzela za svoje.

Si želite ustvariti lastno blagovno znamko?

Želim, vendar trenutno to ni mogoče. Morda čez nekaj let, ko ideja toliko dozori, da bo lahko izvedljiva.

Pripravila: Tina Curk

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc