Čudovita oblačila, namenjena "stvarnim" ljudem!

31. 8. 2016

"Daleč stran od modnih stereotipov ... Resnični trenutki in pravi občutki so tisto, kar šteje v življenju." Drži, kajne? Pod sijajno sporočilo se podpisuje Benetton z novo globalno kampanjo Clothes for humans (Oblačila za ljudi).

Benetton

Oblačila imajo pomembno emocionalno vlogo v naših življenjih. Tega se pri Benettonu dobro zavedajo. Vsako jutro, ko se odločamo, kaj obleči, se hkrati odločamo, kakšna bo naša osebnost tisti dan. Benettonova oblačila nam pri tem pomagajo, saj nas opogumljajo k izkazovanju čustev in osebne filozofije.

Nova, izjemna kolekcija pokriva troje pomembnih področij: poslovno eleganco, ki jo lahko nosite za delo in posebne priložnosti, obleko za sproščene trenutke in oblačila za aktiven življenjski slog.

Uredite se

Nekateri ljudje imajo radi občutek, da so posebni. Radi oblečejo posebna oblačila, ko gredo na večerjo, zabavo ali poslovni sestanek. Nekateri ljudje nosijo posebna oblačila, ker se v njih enostavno dobro počutijo.

Sprostite se

Včasih se je dobro sprostiti. Nekateri ljudje komaj čakajo relaksacijo. Ti sezujejo čevlje in na ta način osvobodijo svoje noge, možgane spustijo na pašo in pustijo ustnicam, da se smejijo neuspehom.

Oblecite se "aktivno"

Nekateri nikdar ne počivajo. Oni tečejo in plezajo in veslajo ... Takoj, ko se vrnejo s potovanja, med pospravljanjem prtljage planirajo naslednji pobeg čez mejo ali zgolj potep po domačem mestu. Ti ljudje nosijo oblačila za aktiven življenjski slog.

"Ljudje. Nekateri so srečni. Nekateri so žalostni. Spet drugi oboje. Mi izdelujemo oblačila za vsakega izmed njih," se glasi nova Benettonova filozofija, ki je lepo vidna tudi v novem estetskem promocijskem oglasu, ki si ga lahko ogledate spodaj. Nas je nadvse navdušil. Pa vas?

Več o kolekciji Clothes for humans najdete na si.benetton.com.

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc