Designed in Slovenia: prodajna razstava slovenskih dizajnerskih modnih znamk.

10. 8. 2010
Designed in Slovenia: prodajna razstava slovenskih dizajnerskih modnih znamk. (foto: Fotografija promocijsko gradivo)
Fotografija promocijsko gradivo

Trgovina-galerija Cliché Jelena Leskovar to poletje predstavlja kolekcije odličnih slovenskih modnih znamk: AlmiraSadar, Cliché Jelena Leskovar, Farandula in m*faganel, ki so znane v Sloveniji tako zaradi svojih sofisticiranih kolekcij kot zaradi odmevnosti v tujini.

Pregledna prodajna razstava Designed in Slovenia ima dvojno vrednost, saj uprizarja pogled na slovensko modno oblikovanje in hkrati omogoča nakup izjemnih oblačil in modnih dodatkov slovenskih blagovnih znamk po posebni zaokroženi ceni, ki je prilagojena dogodku in je zato nižja od tekočih cen teh izdelkov na trgu.

Nagovarjamo vse ljubiteljice, simpatizerke mode in njihove spremljevalce, da se nam pridružijo na tem enkratnem dogodku, ki bo zaznamoval poletje 2010 s pogledom na dosežke slovenskega modnega oblikovanja.

Poletna modna priložnost, pregledna prodajna razstava slovenskega modnega dizajna, bo s strani Cliché Jelena Leskovar profesionalnega osebja poskrbela tudi za modno svetovanje in odličen nakup ter optimalno počutje vseh obiskovalk in obiskovalcev.

Designed in Slovenia poteka od 16. do 31. 8. 2010 v zunanjem - notranjem prostoru trgovine-galerije Cliché Jelena Leskovar na Novem trgu 6 v Ljubljani.

Na kratko o

AlmiraSadar

Avtorske in unikatne kolekcije blagovne znamke AlmiraSadar so namenjene tistim ženskam, ki želijo v današnji modi ohraniti in izraziti svojo individualnost.

Cliché Jelena Leskovar

Cliché Jelena Leskovar, ki je utemeljen na lastnem principu FQ - fashion intelligence quotient, oblikuje modo za ženske, ki se zavedajo svoje okolice, samih sebe in svoje notranje moči ter posebnosti.

Farandula

Farandula je slovenska modna blagovna znamka pr? t-? -porter oblačil, ki odsevajo čutno in sofisticirano eleganco s sodobnim urbanim pridihom.

m* faganel

m*faganel je blagovna znamka, ki oblači žensko za tretje tisočletje, mati, hči, uspešno poslovno žensko, damo v večerni toaleti, samozavestno zvezdo pod odrskimi lučmi, žensko z vsemi svojimi identitetami, za štiriindvajset ur, za sedem dni v tednu.

Novo na Metroplay: Tjaša Železnik in Franci Krevh│Najbolj pomembno je, da otroci poslušajo glasbo