Lisca blestela med nosilci trendov v Parizu

28. 1. 2015

Konec januarja tradicionalno poteka v znamenju največjega evropskega sejma ponudnikov perila, ki predstavijo kolekcije za prihodnjo sezono in med katerimi strokovnjaki izpostavijo modele, ki najbolj predstavljajo utrip časa in napovedujejo trende za prihodnost.

Salon International de la Lingerie je tokrat v Pariz privabil skoraj 500 največjih blagovnih znamk perila in spalnega programa, ki so predstavljale kolekcijo za jesen in zimo 2015.

Tudi tokrat so strokovnjaki med vsemi razstavljenimi kolekcijami izbrali modele, ki so osrednji nosilci modnih smernic za prihodnjo sezono in jih izpostavili na forumu Trendi.

Med izbranimi modeli je letos kar 6 kreacij iz Lisce, ki izražajo dve poglavitni modni zgodbi – ženstveno čutnost z razkošno čipko, drzno prosojnostjo in izvirnimi kroji, ki se poigrava s spomini na hedonizem 30ih in 40ih let (na primer modeli kolekcije Lisca Selection) ter vračanje k naravi, deželi in občutku svobode z mehkimi materiali, gozdnimi in zemeljskimi barvami ter novimi, sproščenimi kosi, ki jih preprosto moramo imeti (na primer push up modrček brez kosti iz mehkega modala, kolekcija Cheek by Lisca).

Nekatere zapeljive modele jesensko-zimske kolekcije Lisca so obiskovalci občudovali tudi na osrednji modni reviji, ki je pričarala razkošje in uživaštvo iz zgodbe Veliki Gatsby. Čipka in vezenje, prosojnost, kristali in bleščice, zapeljiva črna, drzno rdeča ali zasanjano zelena – to so utrinki, ki so goste usmerili tudi na Liscin razstavni prostor. Hkrati pa je bila Lisca vključena tudi na revijo Selection, kjer je bil predstavljen »sladki izbor« najboljšega po odločitvi organizatorjev.

Na Liscinem razstavnem prostoru, kjer so si perilo v velikem številu ogledali obstoječi in potencialni novi poslovni partnerji ter predstavniki strokovnih medijev, se je ekipi pridružila tudi manekenka Natalija Osolnik.

Modni sejem v Parizu je odlično izhodišče za odpiranje novih poslovnih priložnosti, hkrati pa je izpostavljenost blagovne znamke po izboru strokovnjakov in organizatorjev sejma tudi priznanje kreatorski ekipi Lisce in potrdilo, da je Lisca stalen in vse bolj opazen akter na evropskem trgu perila ter pomemben trendsetter, ki ga ni prezreti niti v prihodnosti.

Več na www.lisca.com

Novo na Metroplay: Tjaša Železnik in Franci Krevh│Najbolj pomembno je, da otroci poslušajo glasbo