Predstavljamo prvih pet oblikovalcev!

15. 3. 2012

V torek, 3. aprila, se bo ob 18.30 v Kinu Šiška na Philips Fashion Weeku predstavila prva skupina oblikovalcev, med katerimi so Maja Štamol, Miro Mišljen, Vladimira Kralj, Simona Lampe in Urša Drofenik.

Maja Štamol

Začetki Maje Štamol Drolc segajo v leto 1997, ko se je javnosti prvič predstavila s sodelovanjem na natečaju za obleko miss Slovenije. Z ekipo sodelavk že osem let ustvarja v svojem ateljeju sredi Žalca. “Vsakodnevno se posvečam ženskam, za katere želim, da jim je izbiranje oblačil užitek, in ne nočna mora,” pravi. Njeno pot so obogatili tudi drugi projekti, med drugim: kolekcija oblek in modnih dodatkov L amour za Nokio 2006, stilistka TV-oddaje Ugani, kdo pride na večerjo, kostumografinja gledališke predstave Mesto na Ex ter številne samostojne razstave in modne revije.

Miro Mišljen

Miro Mišljen ima svojo blagovno znamko Miro design od leta 2007. Miro ustvarja širok spekter izdelkov, od moških in ženskih oblačil do dodatkov za dom, kot so keramični izdelki in slike. “Z vsako novo kolekcijo želim opozoriti na neki družbeni problem, zdaj sem se ukvarjal z religijo, obsojanjem ter nemočjo, lakoto,” pravi. Za aprilov Philips Fashion Week pripravlja kolekcijo, poimenovano Ana. Navdih je bila Ana Karenina po tem, ko se je vrgla pod vlak. “Vsaka kreacija posebej je temeljito premišljena in detajlno izdelana, pa naj gre za hlače, krilo ali obleko. Posvečena je ženski, ki zna ljubiti,” razlaga. Miro trenutno živi in dela v Beogradu, kjer ima ob sebi tudi ekipo, ki mu pomaga pri ustvarjanju, saj daje poudarek na ročno delo.

Vladimira Kralj

Vladimira Kralj, ki ustvarja pod blagovno znamko Ymocion Design, je edina iz svoje skupine, ki je sodelovala že pri prvem ljubljanskem tednu mode. “Moda je v času, oblikovalci pa moramo biti korak pred njo. Predvidevam, da bo letošnji teden mode še obsežnejši in vsebinsko bogatejši od lanskega. Svojo vintage sodobno žensko sem v nosljivo kolekcijo tokrat ujela na popoldanskem sprehodu po mestu ali igrivem klepetu s prijateljicami. Mehki in padajoči materiali - od svile do šifona - se lepo podajo ženski, ki želi nevsiljivo izstopati. Podlago v črni in sivi sta dopolnila umazano rožnata in odtenki petrolejsko zelene barve. Skladno z broškami in čipkami v rdeči ter potiski rajskih ptic pa so poudarjeni drobni trenutki našega življenja,” pravi Vladimira.

Urša Drofenik

Oblikovalka Urša Drofenik, ki bo aprila na ljubljanskem tednu mode prvič predstavila svoje delo, je leta 1995 sodelovala na mednarodnem tekmovanju in modni reviji Mittelmoda Premio v Gorici. Leto pozneje je na mednarodnem tekmovanju Smirnoff International Fashion Awards osvojila 2. mesto z obleko, narejeno iz silikona (tesnilo za okna) in ogledalc. Leta 2004 je bila kot slovenska predstavnica povabljena na hrvaški teden mode in bila po izboru FRESH izbrana na seznam 19. slovenskih oblikovalcev. Avstrijska miss Chistine Reiler je nosila Uršino srebrno obleko iz idrijske čipke na svetovnem izboru Miss World 2007 - obleko je delala kar leto dni in je ovrednotena na najmanj 40 tisoč evrov. To sodelovanje je pripomoglo k temu, da so se njene kreacije začele prodajati na Dunaju. Leta 2010 pa je svoje delo predstavila tudi v St. Moritzu.

Simona Lampe

Simona Lampe je magistrica ekonomije, nekdanja bančnica, ki jo je strast do ustvarjanja in mode spodbudila, da je kljub začetni negotovosti in dvomu svoj hobi spremenila v poklic. Začela je ustvarjati pod blagovno znamko Gospodična, danes pa brez zadržkov svoje delo predstavlja pod znamko Simona Lampe. Modnemu ustvarjanju želi dati nov obraz, ki bo jasno govoril o njenem poslanstvu - obleči aktivno žensko nad 30 let. Sama pravi, da želi “ustvariti racionalno glamurozno poslovno modo in širiti zavest racionalne potrošnje oblačil med poslovnimi ženskami z uporabo re:cycle in multiple:use.”

fotografije Primož Predalič, Alex Štokelj, Tania Mendillo, Story Press

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc