Z.N.E. Hoodie: Jopa, ki pripomore k dvigu vaše koncentracije

31. 8. 2016

Si lahko predstavljate, da lahko kos oblačila pripomore k povečanju koncentracije? Da, prav ste prebrali! To je jopa Z.N.E. Hoodie z edinstveno kapuco, ki prispeva k zmanjševanju motečih zunanjih dejavnikov in športnikom pomaga pri popolni miselni osredotočenosti. Z njo optimalni fokus že ohranjajo Gareth Bale, Tori Bowie, James Harden, Ana Ivanović in Coco Shillin.

Pri vsakem športniku je ohranjanje koncentracije pred in med tekmo ključnega pomena za doseganje kar najboljših rezultatov. Zaradi slednjega je Adidas oblikoval inovativno jopo s kapuco Z.N.E. Hoodie, ki športnikom iz vseh disciplin omogoča, da pred tekmovanjem vklopijo svojo strategijo, nemoteno izvedejo osebne rituale in se osredotočijo na prihajajoči izziv.

Nova jopa namreč zaradi visokokakovostne sestave materiala in skrbno izoblikovanega dizajna prispeva k zmanjšanju motečega hrupa, minimalizira vizualne motnje in prepreči vse spremljajoče neugodje, s tem pa poskrbi za popolno miselno osredotočenost športnikov. Z.N.E. Hoodie združuje vrhunsko izdelavo, elegantno-razkošno tkanino in natančno oblikovane detajle, ki ustvarjajo modno dovršen športni videz.

Velika kapuca, ki s paneli prekrije ušesa

Velika kapuca jope sestoji iz dvoplastnih stranskih in sprednjih panel, ki kot slušalki prekrijeta športnikova ušesa in s tem omogočata izključitev zunanjih vplivov, poleg tega pa ohranjata toploto v času športne aktivnosti. Z.N.E. Hoodie športnikom prinaša tudi popolno udobje; kakovostna tkanina jope je ustvarjena iz prvovrstne mešanice bombaža, poliestra in elastana, šivi so izdelani s tehnologijo Made 2 Move (narejeno za gibanje), spuščen ramenski šiv pa športniku omogoča prosto gibanje, hkrati pa jopi daje drzen in sodoben videz.

Motivacijsko sporočilo za zahtevne preizkušnje

Za lažje premagovanje zahtevnih preizkušenj lahko na diskretni notranji etiketi najdemo tudi motivacijsko sporočilo, ki slavi duševno moč in zbranost športnikov.

Jopa Adidas Z.N.E. Hoodie bo v Sloveniji na voljo od 7. septembra dalje, priporočena maloprodajna cena pa bo znašala 89,95 evrov. Bi jo imeli?

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc