Košarka pa to

12. 8. 2013

Septembra bomo navijali za naše fante, naj se evforija začne ...

Nova osvežitev

Energija, ki jo prinaša košarka, pooseblja dinamičen in mladosten značaj blagovne znamke Beko.

V najbolj vroči športni sezoni se veselimo naprednih hladilnikov s številnimi inovativnimi rešitvami. Nova generacija hladilnih izdelkov Beko je visokofunkcionalna, napredna in vsakemu uporabniku ponuja natančno to, kar si želi, in še več. Torej, hitro pivo v hladilnik in naj se igra začne!

Vsi za enega

Za vse, ki imajo neizmerno radi košarko, je na babtude.com na voljo enkratno darilo. Z umivalnikom v obliki košarkarske žoge v kopalnico vnesete kanček humorja in pokažete svojo ljubezen do te moštvene igre.

Točen zadetek

Igro košarkarskega zvezdnika in nekdanjega moža igralke Eve Longoria, Tonyja Parkerja, najbolje opišejo besede: natančnost, robustnost in klasični slog. Parkerjeve značilne poteze so navdahnile oblikovalce omejene serije sofisticiranih ur Tissot PRC 200, Tony Parker Limited Edition 2013, z modnimi in športnimi dodatki, ki ji vdahnejo posebno noto. V trgovinah Slowatch po vsej Sloveniji bo iz omejene kolekcije dostopnih 40 kosov.

V športnem duhu

Da bo strategija tekme na vašem iPadu na varnem in v trendu, naj poskrbi ovitek za tablice JAVOedge.

Kot bi lebdel

TP Vision, proizvajalec Philipsovih televizorjev, predstavlja nov Philipsov televizor Elevation 60PFL8708, ki navdušuje z nadgradnjo tehnologije Ambilight, štiristransko tehnologijo osvetljevanja zaslona. Ta ustvarja pravo iluzijo lebdenja televizorja. Zaradi tehnologije Perfect Motion Rate, ki zagotavlja kakovostno sliko, pa boste ob gledanju košarkarske tekme dobili občutek, da ste s fanti na igrišču.

PSSST!

Ob nakupu katerega izmed izbranih hladilnikov Beko med akcijo, ki bo potekala vse do 15. avgusta, bodo novi lastniki pametnih hladilnikov prejeli tudi vroče darilo, dve vstopnici za ogled prvega dela tekem EuroBasket Slovenija 2013.

Pripravila: Tadeja Jereb