Nina Šušnjara: "Tokrat sem prvič oblikovala nek modni dodatek"

4. 10. 2013
Nina Šušnjara

Priljubljena in zaželena modna oblikovalka Nina Šušnjara se te dni pospešeno ukvarja s svojo novo kolekcijo Iluzia, s katero se bo predstavila na prihajajočem Fashion Weeku v Ljubljani.

Po enem izpuščenem Fashion Weeku Ljubljana se bo očarljiva oblikovalka Nina Šušnjara čez dober teden spet predstavila z novo kolekcijo.

"Bila sem zelo zaposlena in nisem sedela križem rok. (smeh) Zato se takrat nisem odločila sodelovati na FW-ju. Najprej je bilo treba lansko kolekcijo prodati in jo spraviti v trgovine. Še z dvema oblikovalcema Sanjo Grcič in Matevžem Faganelom smo odprli 'pop up' trgovino za eno leto in smo imeli polne roke dela tudi s tem. Naredila sem kolekcijo stenskih nalepk Reset by nina susnjara za znamko Primawall, med drugim pa sem svojo znamko razširila še na srbski trg," je povedala Nina, ki se že veseli prihajajočega oktobrskega tedna mode.

"Sama ne gledam na to, kot da se vračam, ker sem bila ves čas tu. (smeh) Morate razumeti, da Fashion Week modnim oblikovalcem predstavlja predvsem poslovno priložnost, kjer se predstavijo kupcem, ki kolekcijo odkupijo. In to ni neki modni dogodek, ki je sam sebi namen. Da kupci pridejo na FW Ljubljana, mora miniti nekaj časa, da dogodek dobi neko 'kilometrino' in si izbori svoj ugled v tem svetu. In ker je to že peta uspešna ponovitev tedna mode pri nas, se je tudi nekaj 'buyerjev' odzvalo na povabilo. Tako da: priložnost zamujena ne vrne se nobena."

Svojo blagovno znamko je razširila tudi na beograjski trg

Po vseh projektih, ki jih ima Nina za seboj, bi lahko sklepali, da si velika večina močno želi sodelovanja z njo. Znano je namreč, da se Nina rada povezuje z različnimi znamkami, ker se tako še bolje spoznava in raziskuje svojo kreativnost. Med njenimi najbolj vidnimi in odmevnimi so zagotovo kolekcija stenskih nalepk, ogrlica za avto, oblikovala je tudi motiv za podjetje Nupo in druge.

"Ko pogledam nazaj, sem res veliko ustvarila ... (smeh) Med drugim sem najbolj ponosna na to, da sem razširila svojo blagovno znamko tudi na beograjski trg, kjer so me opazili drugi 'buyerji', ki si želijo sodelovanja. Tako da sem, kar se tega tiče, zelo zadovoljna, saj je to bistvo mojega dela," je še priznala Nina, ki ima trenutno, poleg pripravljanja nove kolekcije, polne roke dela tudi s sodelovanjem pri projektu Micra Attitude.

"Tukaj lahko sodelujoče dame z malo kreative pridejo do modne nagrade Micra Box, ki vsebuje moje kreacije. Sodelujejo lahko prek spleta, kjer bomo izbrali osem nagrajenk, ki bodo prejele to modno nagrado. Veliko žensk si ne more privoščiti mojih kreacij, zato je to super priložnost, da jih dobijo brezplačno," je razložila Nina, ki poleg tega sodeluje tudi pri natečaju Vse je mogoče v okviru KD skladov, kjer bodo s pomočjo preostalih žirantov nekomu podarili 10 tisoč evrov za uresničitev sanj.

"Situacija v modnem svetu je trenutno težka"

Nina, ki je pred leti kot komet priletela na slovensko modno sceno in v trenutku navdušila, se zaveda, da na lovorikah ne more počivati.

"Pravzaprav je težje obdržati neki sloves, kot pa ga samo enkrat doseči. Zato sem po prvi samostojni reviji naredila še drugo, da 'zabetoniram' uspeh prve. (smeh) Drugače pa je treba biti aktiven, posloven in neprestano misliti na naslednji korak," pove Nina, ki na glas priznava, da je situacija v modnem svetu trenutno težka.

"Enostavno ne razumem, kako potencialni investitorji ne vidijo priložnosti v sodelovanju s slovenskimi oblikovalci. Da bi lažje razumeli, kako se vrti kolo v mojem poslu, vam lahko povem, da so za neki 'stek' našega posla potrebni trije faktorji. Prvi je investitor, ki vlaga v oblikovalca, drugi člen verige, in na koncu je kupec, ki kolekcijo odkupi. Tako so vsi zadovoljni in posel lahko normalno teče. Pri nas pa je oblikovalec sam svoj investitor, oblikovalec in na koncu še sam poskrbi, kdo bo oblačila kupil," je po domače povedala Nina.   

Za jesenski Fashion Week Aquafresh pripravlja Iluzio

Nina se bo predstavila z novo kolekcijo, ki jo je poimenovala Iluzia.

"Glavno sporočilo kolekcije je predvsem to, da ni vse, kot se zdi na prvi pogled. Novost pa je ta, da sem prvič oblikovala modni dodatek, ki ga do zdaj še nisem imela v svojih kolekcijah. Preveč ne smem izdati, da bo še vedno presenečenje, bo pa kolekcija nosljiva in uporabna že v jesenskih dneh. Med drugim bo za obutev poskrbela znamka Mass, za lase KSFH hair atelje, posebno presenečenje pa pripravljamo s podjetjem Nupo."

Nejc Simšič za revijo Nova

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc