Lady Gaga, Tom, Lanvin, Beyoncé

23. 12. 2009

Kratke lepotne novice.

Reklamni kampanji

O sodelovanju Lady Gaga in Cyndi Lauper s kozmetično hišo M.A.C. smo že poročali. Tokrat pa vam predstavljamo spomladansko reklamno kampanjo kolekcije Viva Glam, katere obraza sta znani pevki. Čeprav bi marsikdo pomislil, da bo vso pozornost pobrala mlajša plavolaska, pa se je zgodilo ravno obratno. Cyndi deluje sveže in navihano.

Oglaševalske fotografije pa je v medije poslal tudi Tom Ford za Black Orchid. Njegova črna orhideja je dobila nov obraz. Eno trenutno najbolj vročih manekenk Anno Jagodzinsko je tako kot vedno fotografiral Tom sam.

Dišeče

Lanvin bo ponovno izdal prenovljeno romantično dišavo Jeanne, katera je bila poimenovana po ustanoviteljici znamenite modne hiše Jeanne Lanvin. Tokratni cvetlični vonj, katerega navdih je vrtnica, bo izšel v omejeni količini marca 2010.

Lady Rebel je najnovejša vonjava španske blagovne znamke Mango. Cvetlično sadni vonj, kjer najdemo jagode, ananas in cvetove vrtnice, je navdihnjen z zvezdami rocka.

Eva Longoria Parker se bo pridružila šopku zvezdnikov, ki imajo svoj lasten parfum. Poimenovan preprosto Eva by Eva Longoria bo na voljo aprila.

Drugi zvezdniki pa imajo bolj bizarne želje. P Diddy je muzeju voščenih lutk Madame Tussauds podaril stekleničko parfuma I Am King. Razlog? Želi, da bi njegova nova voščena podoba dišala tako kot on.

Beyoncé pa je končno razkrila svoj vonj, o katerem se je šušljalo že od konca poletja. Heat bo vseboval note rdeče vanilje, orhideje, magnolije in breskve, kar se sklada s seksi kampanjo, katero ima pevka namen predstaviti. Vročica bo prodajne police zasedla konec januarja prihajajočega leta.

Zanimivosti

Vsi vemo, da so zelo vroče kopeli vse prej kot darilo za našo kožo. A vseeno ni razloga za preplah. Z nanosom losjona v roku treh minut po končani prhi, bomo zaustavili še dodatno izsušitev kože.

Častnik Personal Relationships je objavil novo raziskavo, kjer trdijo da mestna dekleta bolj skrbijo za svoj videz kot ženske, ki živijo na podeželju. Razlog pa tiči v stalnem pritisku okolice v mestih, ki teži k temu, da moramo vedno skrbeti za boljši izgled.