Lepotno: Kate, Barbie, Kors, nove dišave

29. 4. 2009

Kratke lepotne novice.

Zmagovalna Žametna ura

Kate Moss je postala zvezda tako v modni kot tudi v lepotni industriji. Linija oblačil, ki jo ustvarja skupaj s trgovino Topshop, je hit med ljubiteljicami tega britanskega giganta. A to še ni dovolj. Njena dišava Velvet Hour ji je prinesla še dodatne uspehe. Na četrti podelitvi lepotnih nagrad Cosmetic Executive Women, ji je parfum prinesel nagrado za najboljšo žensko zvezdniško dišavo. Na prireditvi, ki jo imenujejo tudi "Oskarji v lepotni industriji", so med 300 izdelki izbrali 27 zmagovalcev.

Barbie v Šanghaju

Verjetno ni ženske, ki ne bi vedela, da letos najbolj znana igrača praznuje Abrahama.

Potem, ko so Barbiki pripravili posebno rojstnodnevno slavje na tednu mode v New Yorku, pa so šli v Šanghaju še korak dlje. V kitajskem velemestu so odprli prvo trgovino, ki vsebuje samo barbikine predmete. Pred kratkim so trgovskemu centru dodali še Barbie Spa, namenjen vsem našim malim princeskam, ljubiteljicam te plastične igrače. Lepotni salon nudi nego obraza, las in nohtkov, ter posebno ličenje, da boste čim bolj podobne najljubši lutki.

Michael Kors predstavil nov parfum Very Hollywood

Oblikovalec Michael Kors bo septembra izdal svojo tretjo dišavo, poimenovano Very Hollywood. Parfum, ki bo sofisticirano cvetlični, bo v zgornjih notah vseboval mandarino ter ledeni bergamot, v srčnih notah bodo akordi jasmina, ylang-ylanga, maline ter gardenije. V spodnjih notah pa so iris, jantar, mah in vetiver. Dišava pooseblja vonj starega hollywoodskega glamurja.

Nove dišave

Hugo Boss: Boss Orange

Obraz parfuma Boss Orange je igralka Sienna Miller, ki predstavlja moderno, urbano, naravno žensko, katera išče ženstven vonj za svoj poletni videz. Visoke note sestavljajo sladko jabolko, bele cvetlice ter cvetovi pomaranče. V osnovi najdemo sandalovino, akorde oljke ter vaniljo. Steklenička je zelo moderna in kombinira elemente kovine ter stekla (oranžnih steklenih kamenčkov). Teh sedem simbolnih identičnih kamenčkov, ki lomijo svetlobo, predstavlja 7 čaker, globoke spiritualne dimenzije. Pretok energije po človeškem telesom, simbolično je predstavljen v dizajnu nove stekleničke.

Yves Saint Laurent: Baby Doll Honeymoon

Baby Doll Honeymoon Limited Edition modne hiše YSL govori zgodbo srečne ljubezni, katero ustvarite z vašim sanjskim moškim. Vonj zaljubljenosti, sreče, čustev in vznemirjenja je kombinacija svežih sadnih in nežnih cvetličnih dodatkov. V visokih notah najdemo grenivko, črn ribez ter pasijonko in rabarbaro. V srcu nastopa cvetni preplet divje vrtnice, jasmina in pasijonke, sok breskve in pomaranče. Sveži toni počivajo na osnovi mošusa in cedrovine. Na police prihaja konec aprila v prepoznavni steklenički, okrašeni s cvetlico ter potiskani z zaljubljenim parom na poroki.

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc