Nars, Burberry, Gareth Pugh, Avon

16. 12. 2009

Kratke lepotne novice.

Amber Valetta je postala obraz oglaševalske kampanje spomladanske kolekcije 2010 za kozmetiko Nars. Navdihnjena z nežnimi barvami, linija vsebuje ličila za oči, ustnice in nohte v rožnati in marelični barvi, z dotikom vijolične.

Na začetku prihajajočega leta, Burberry prinaša novi dve dišavi. Navdih zanju je njihova znana športna linija oblačil. Christopher Bailey je želel dinamično, vitalno in energijsko dišavo, za kar sta poskrbela Olivier Polge in Beátrice Piquet. Mandarine, morska voda in magnolija ujeti v bazi sončnih in lesnih not. Topel vonj z dominantnimi toni oceana. Zvezdi reklamne kampanje sta Lily Donaldson ter igralec Douglas Booth.

Sivi lasje so postali hit v Veliki Britaniji. Gareth Pugh je omenjeni odtenek pokazal na modni reviji spomladanske kolekcije, pred kratkim pa je svojo blond grivo prebarvala Pixie Geldof. A vseeno ne stavimo na uspeh tega trenda.

Mark, Avonova linija za mlajše ženske, razširja svoja prodajna obzorja. Odprli so nov facebook spletni butik, s pomočjo katerega bo prodaja za predstavnike še lažja. Ni pa to edina novost pri prodaji. Ravno tako so se povezali z iPhone-om. Kupec lahko enostavno pregleda izdelke, ki so mu na voljo.

Naslednji mesec bodo na iTunes prodajali najnovejšo iPhone aplikacijo, ki so jo poimenovali "AntiAgeingApp" (aplikacija proti staranju). Programček obljublja pomoč pri odpravi gubic, celulita in izgube las z uporabo svetlobne in barvne terapije. Vse to za samo 2, 99 dolarjev.

Čeprav si poznavalci še niso opredelili, pa nekatere študije kažejo, da nas žvečilke postarajo. Ali se boste odpovedale tej razvadi, samo zato, da bi se počasnejše postarale?