Londonska moda las za 2016

26. 10. 2015

Vsako leto oktobra se svetovna frizerska smetana zbere v Londonu, središču frizerske mode, kjer svojo vizijo in prihajajoče trende v striženju, barvanju, oblikovanju svečanih frizur ter alternativne mode, predstavijo vodilne britanske hiše kot so Toni & Guy, Sassoon, Patrik Cameron, Sanrizz, Hob, Mahogani, Saco, Rush in drugi. Gre za svojevrsten ''Fashion week'' frizerske mode, ki je močna veja lepotne industrije tako v Veliki Britaniji kot po svetu. Dogodek je obiskal tudi Stevo Pavlovič, ki je poslal nekaj utrinkov s prestižnega dogodka.

Salon international & alternative hair show

Poleg velikega sejemskega prostora, kjer je razstavljena najnovejša frizerska profesionalna kozmetika, nova oprema za salone, nova orodja, pripomočki, strokovne revije ipd., so tu tudi posebni odri za krajše, polurne prezentacije novih trendov.

Posebne predstavitve seminarjev zaprtega tipa potekajo paralelno, kot tudi live show resničnega vrha britanskega frizerstva, kjer svetovni velikani, kot so Sassoon, Toni & Guy in Patrik Cameron, predstavijo najnovejše kolekcije. Cena za obisk prezentacije je ponavadi okoli 95 funtov oz. 130 eur za posamezno predavanje v sklopu prestižnega dogodka.

V nedeljo zvečer pa se vse skupaj preseli v znameniti Royal Albert hall na največji svetovni frizerski spektakel ''Alternative hair show'', ki je dobrodelnega značaja. Gre za pomoč otrokom, ki so oboleli za levkemijo, nastopajo pa resnično največja svetovna frizerska imena. Za nastop dobiš ekskluzivno povabilo, kar je velika čast za vsakega frizerja. "Tudi sam sem častni član tega združenja in sem že štirikrat nastopil, s tem pa postavil slovensko frizerstvo na najvišji svetovni nivo, nazadnje sem nastopil leta 2014. Letos so organizatorji od vstopnic in donacij zbrali 201 funt, skupaj v 33-ih letih pa že blizu 9 milijonov funtov," pripoveduje Stevo Pavlovič.

Napovedani trendi za 2016 zapovedujejo lase vseh dolžin. Značilne novosti so, da so ženske frizure manj volumenozne kot prejšnja leta, nekoliko bolj stopničasto ostrižene ter komercialne, saj se globalna ekonomska kriza pozna tudi v frizerski branži in je ekstremno modo težko prodati. Barve so nežnih pastelnih tonov, veliko je svetlejših ter toplejših rjavih odtenkov, kjer se več barvnih odtenkov preliva med seboj. Za moške je značilno, da do sedaj popularne brade, ki so bile ''must have'' prejšnjih par let, niso več tako aktualne, nov stil pa je gladko pobrit moški, z lepimi, dokaj gladkimi počesanimi lasmi. Moško frizerstvo ali po angleško ''brabering'' je v izjemnem razvoju, predvsem gre za klasičen način striženja s strojčki, po vrhu so lasje daljši, oprema za salone je ultimativno ''old fashion'', vse pa spremlja močna kozmetična kampanja, z veliko krem, utrjevalcev, različnih vodic, krtač za oblikovanje las in druge opreme za urejanje moških.