Dita Von Teese in poklon retro lepoti

22. 8. 2012

Artdeco je v sodelovanju z Dito Von Teese ustvaril kolekcijo ličil za videz brezčasne lepote hollywoodskih legend.

Na njeno predstavitev v München sem bila kot vizažistka povabljena tudi sama in se zaljubila v zvezdo pin-upa in njeno rdečo šminko ... Vstopila je nekoliko sramežljivo, a že prvi gib, ko se je usedla v zapeljiv položaj s prekrižanimi nogami in nekoliko na stran privzdignjenim bokom, mi je vzel dih. Dala je vedeti, da je popolna profesionalka, ki ima v krvi čut za nastopanje in tudi za lepoto, saj je za popoln make-up in pričesko tisti večer poskrbela sama. »Za to sem potrebovala 30 minut. Če jih imam na voljo le pet, si napudram obraz, nanesem rdečo šminko, nataknem sončna očala in grem.« Obožuje rdeče ustnice, te so pravzaprav njen zaščitni znak. Priznala mi je, da brez rdeče šminke ne gre nikamor, da jo nosi tudi na plažah tropskih otokov, samo in izključno zase.

Njen videz je preplet retro videza štiridesetih in sodobnega glamurja, ki ga je vzljubila ob gledanju maminih filmov. Tedanje dive, Marilyn Monroe, Rita Hayworth, Betty Grable, Marlene Dietrich, so bile zanjo prave fatalke in zdi se ji, da je vse njeno življenje posvečeno dosegu tega videza, saj je v resnici le svetlolasa punčka iz Michigana. Prav ljubezen do filmske lepote je v njej zbudila željo po spoznavanju sveta ličenja in kmalu je postala vizažistka.

Povabilo kozmetične hiše Artdeco ji je tako pomenilo izpolnitev najstniških želja, čast in izziv – napolniti lepotni kovček z izdelki, ki jih je na trgu pogrešala, in bi jih uporabljala tudi sama. »Najpomembneje je, da lahko izberem ličila, s pomočjo katerih se sama počutim lepo, in ne tista, za katere kreatorji menijo, da bi jih to sezono morala nositi,« pravi zvezda burleske. To je tudi filozofija Artdecoja, saj so na trgu še danes prepoznavni po svojem prvem izdelku in hkrati inovaciji, sistemu, ki je omogočal nakup škatlice in senčil po lastni izbiri. Na ogledalu te iz Ditine kolekcije je napisano Beauty is art (lepota je umetnost). Misel Artdecoja, ki navdih za nove kolekcije išče v umetninah z vsega sveta. In tudi Ditin izrek, ki prizna, da se umetnosti ličenja lahko nauči prav vsak, vendar se ta začne s treningom.

To jesen bo izdala tudi lepotno knjigo. »Delila bom vse svoje nasvete. Ne želim imeti skrivnosti, kar znam, naj bo dostopno vsakomur.« Lepota, dostopna vsakomur, je bila tudi eden od pogojev za sodelovanje z Artdecojem – ustvariti je želela cenovno dostopne izdelke, a odlične kakovosti. Za to je Dita poskrbela kar sama, saj ni le obraz kolekcije, sodelovala je pri njenem nastanku. Največ težav so imeli prav pri kreiranju rdeče šminke, saj je zvezda želela, da bi prekašala vse njene najljubše rdeče, ki jih je uporabljala do tedaj. Želela je Chanelovo barvo, Diorjevo žametno teksturo in obstojnost YSL-ja. Več mesecev so Artdecojevi strokovnjaki mešali teksture in barve, da bi iznašli pravo, ki da videz svežih cvetnih lističev vrtnice, ne pusti suhega občutka in ima le kanček leska. »Poskusite jo, resnično je odlična. Prepričala je tudi moje hollywoodske prijateljice, na primer Gwen Stefani

In sem jo poskusila. Res je čudovita, lepo mazljiva, dolgo obstojna in s svileno žametnim zaključkom. Odlična je tudi ponudba odtenkov, med katerimi je na voljo True Red, rdeče rdeči odtenek, ki se poda prav vsem tipom polti. Sicer pa svetlopoltim z zlatim pridihom oziroma toplim tonom las priporočam oranžno rdečo, Muse Red, ki je tudi moja favoritka, hladnopoltim pa odtenek z modrim podtonom Parlez-Vous in Maitresse.

Da je Artdecojeva kolekcija Dita Von Teese Classics res odlična, so potrdili tudi njeni kolegi vizažisti, na kar je Dita še zlasti ponosna. Če­prav slavi glamur in brezčasno eleganco, bodo ženske lahko izbrale kakovostna ličila, ki pou­darijo naravno lepoto.

Tekst: Nika Veger