Elle Slovenija

Super način, kako v trenutku odgnati (po)praznično utrujenost!

Ste med prazniki pojedli malce preveč in zaradi tega v novo leto vstopate utrujeni od hrane? Zdaj je čas, da poskrbite zase!

Sveža energija

Naj si telo nekoliko opomore! Januar preživite z več energije in manj utrujenosti.

Tradicionalna praznična hrana je težka in nasitna. Marsikdo se zaradi tega po praznikih počuti utrujeno, nivo življenjske energije upade. V prvih dneh novega leta zato poskrbite za dobro regeneracijo telesa. S tremi preprostimi ukrepi boste poskrbeli za manj utrujenosti in več energije:

1. Jejte lažjo hrano

Težko praznično hrano naj nadomestijo redni obroki. Tekom dneva naj jih bo več, količino posameznega obroka pa poskusite zmanjšati. Uživajte kompleksne ogljikove hidrate, stročnice, oreščke in drugo polnovredno hrano, ki vas bo v manjši količini nasitila za dlje časa. Lahko poskusite tudi z razstrupljanje s kostno juho.

Preberite še: Ne boste verjeli, s čim se pozimi razstruplja igralka Gwyneth Paltrow!

2. Pitje veliko tekočine

Saj veste, da je telo odrasle osebe sestavljeno iz več kot 50 odstotkov vode, kajne? In da ravno primanjkljaj te življenjske količine velikokrat vpliva na povečanje utrujenosti? Zato je pitje zadostne količine tekočine zelo pomembno za dvig energije. Priporočamo pitje okusne mineralne vode, ki je še posebej blagodejna za telo, saj vsebuje priporočljivo kombinacijo mineralov, ki prispevajo k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti.

Preberite še: 6 tehtnih razlogov, zakaj bi morali po praznikih piti več vode

3. Poskrbite za gibanje

Ste tudi vi eden tistih, ki ima vsako leto na seznamu novoletnih zaobljub redne obiske fitnes centra, potem pa ... visokoleteči plani kaj hitro splavajo po vodi? Redna vadba je izredno koristna in zelo pomembna za zdravje, zato je zelo priporočljivo, da nekaj ukrenete na tem področju. Hkrati pa ni treba, da si naenkrat 'preveč naložite na krožnik'. Začnete lahko z daljšimi sprehodi na svežem zraku, potem pa postopoma dodajate vadbo, ki vas bo veselila in motivirala – pa naj bo to jutranji tek, redna vadba joge ali pa vadba v fitnesu.

Preberite še: Bodite sam svoj osebni trener! To so najboljše vaje za oblikovanje telesa

Poglejte še: Kaj se zgodi, če si 8 tednov vsak dan pripravljate vročo kopel!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri