Chanel N°5 in Gisele Bündchen predstavljata nov simbol sodobne ženske

Zgodba najbolj prepoznanega parfuma Chanel N°5 sega v začetke prejšnjega stoletja, ter že od svojih začetkov reprezentira esenco sodobne ženske. Častno vlogo je tokrat prevzela Brazilka Gisele Bündchen (34).

Lifestyle, 15. 10. 2014
Chanel N°5 in Gisele Bündchen predstavljata nov simbol sodobne ženske - Foto: promocijski materijal Chanel

Na male enkrane prihaja nova Chanelova zgodba, ki jo je tudi tokrat režiral legendarni Baz Luhrmann (Moulin Rouge! in The Great Gatsby), mesto producentke pa je prevzela nadarjena in z oskarjem nagrajena Catherine Martin. Skupaj sta ustvarila posnetke, polne čutnosti, svežine in večne elegance, ki je za znamko tako značilna.

Kratki film z naslovom The One That I Want (tisti, ki si ga želim) je nastal s spremno melodijo skupine Lo-Fang, ki povzame rdečo nit zgodbe, ter ustvari melanhonično vzdušje, ki ga lahko občutimo, čeprav liki sploh ne spregovorijo.

Film zaznamujejo močni momenti, ki se prelivajo v čudovito zgodbo močne ženske, ki je kos situacijam, zna ljubiti sebe in svet okrog nje.

V vlogo Chanelove ženske se je Gisele odlično vživela. Najbolj prepoznana Brazilka je priznala, da je počaščena, da so jo izbrali za obraz kampanje kultnega parfuma.

 Iz hiše Chanel so sporočili, da je Bündchenova vlogo pridobila zaradi svoje naravne lepote, ter življenjsko potjo, ki je marsikateri ženski lahko navdihujoča in spodbudna.

Gisele namreč v svojem življenju krmari med uspešno manekensko kariero, materinstvom, zakonsko zvezo, podjetništvom, okoljevarstvom in najrazličnejšimi izzivi.

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri