Cottage sir Hoferjeve lastne blagovne znamke Milfina zmagovalec neodvisnega testa

5. 8. 2016
Cottage sir Hoferjeve lastne blagovne znamke Milfina zmagovalec neodvisnega testa (foto: Promocijsko gradivo)
Promocijsko gradivo

Na testu avstrijske revije Konsument je Cottage sir izmed 17 testiranih vzorcev zrnatih skut Hoferjev izdelek lastne blagovne znamke Milfina, edini prejel najvišjo oceno (87 od skupaj možnih 100 točk) in tako postal zmagovalec testa. Med vsemi preverjanimi izdelki je bil tudi najcenejši.

Na neodvisnem primerjalnem testiranju, ki ga je izvedla avstrijska revija Konsument v sodelovanju z organizacijo Agrarmarkt Austria (AMA), so tokrat pod drobnogled vzeli zrnate skute. Tako so 17 odvzetih vzorcev preverili glede na njihovo mikrobiološko ustreznost, primernost temperature skladiščenja, pregledali so njihovo sestavo in dodane snovi ter preverili označbe na deklaracijah.

Dodatno so strokovnjaki s pomočjo sheme, ki jo predlaga AMA, preverili senzorične lastnosti skute. K skupni oceni so dodali še opažanja laikov, ki so zrnate skute testirali glede na njihov videz, vonj, konsistenco in okus. Najboljšo skupno oceno (87 od skupno 100 možnih točk) je prejel le izdelek Hoferjeve lastne blagovne znamke Milfina, Cottage sir, vrsta: naravni, z 20 % m. m. v s. s. in tako postal prepričljiv zmagovalec neodvisnega testa.

Izdelek Cottage sir znamke mlečnih izdelkov Milfina je tako še eden v široki paleti Hoferjevih s strani neodvisnih institucij nagrajenih izdelkov.

Izdelek je kupcem na voljo v petih vrstah (Cottage Cheese, naraven - nagrajena vrsta, z drobnjakom, z zelišči, lahka, brez laktoze) v vseh Hoferjevih poslovalnicah v Sloveniji.

Cene izdelkov na dan 3. 8. 2016:
Milfina, Cottage sir, vrsta: navadni (250g): 0,95 €

Več informacij na www.hofer.si.

Cottage sir Hoferjeve lastne blagovne znamke Milfina zmagovalec neodvisnega testa

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc