Gostitelja Modni oblikovalci Heidi Klum sta objavila sodelovanje pri kampanji Key to the Cure, za boj proti raku na dojkah.
Nemška manekenka Heidi Klum in ameriški modni kreator Michael Kors, v sodelovanju s trgovino Saks Fifth Avenue, zbirata denar za dobrodelne organizacije za osveščenost žensk v boju proti tej zahrbtni bolezni.
Oblikovalec je za to priložnost oblikoval majico, ki jo bo v reklamni kampanji nosila priznana voditeljica. Heidi se je pridružila zvezdnicam kot so Gwyneth Paltrow, Nicole Kidman, Hilary Swank in Charlize Theron, katerim je čast ambasadorke omenjene kampanje pripadla v preteklih letih.
Izdelek v omejeni količini bo moč kupiti na Saks.com ter v Saksovih trgovinah za 40 dolarjev, od česar bo šlo 34 dolarjev v dobrodelne namene. Medtem pa podjetje donira 2% od celotne "vikend" prodaje.
Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc