Heidi in Michael v boju proti raku na dojkah

11. 10. 2009
Key to Cure (foto: Fotografija www.saksfifthavenue.com)
Fotografija www.saksfifthavenue.com

Gostitelja Modni oblikovalci Heidi Klum sta objavila sodelovanje pri kampanji Key to the Cure, za boj proti raku na dojkah.

Nemška manekenka Heidi Klum in ameriški modni kreator Michael Kors, v sodelovanju s trgovino Saks Fifth Avenue, zbirata denar za dobrodelne organizacije za osveščenost žensk v boju proti tej zahrbtni bolezni.

Oblikovalec je za to priložnost oblikoval majico, ki jo bo v reklamni kampanji nosila priznana voditeljica. Heidi se je pridružila zvezdnicam kot so Gwyneth Paltrow, Nicole Kidman, Hilary Swank in Charlize Theron, katerim je čast ambasadorke omenjene kampanje pripadla v preteklih letih.

Izdelek v omejeni količini bo moč kupiti na Saks.com ter v Saksovih trgovinah za 40 dolarjev, od česar bo šlo 34 dolarjev v dobrodelne namene. Medtem pa podjetje donira 2% od celotne "vikend" prodaje.

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc