Nova kolekcija s.Oliver tudi na Junior festivalu

S.Oliver je znan po naravnih in kakovostnih materialih, ki vašemu otroku zagotavljajo udobje in sproščenost. Kolekcije so barvite in moderne.

Promocijsko sporočilo, 11. 4. 2015
Nova kolekcija s.Oliver tudi na Junior festivalu - Foto: promocijsko gradivo,

Otroška znamka s.Oliver ponuja 3 različne linije, ki so namenjene različnim starostnim obdobjem.

Linija Baby ponuja velikostne številke do 2. leta starosti, linija Kids pa do 6. leta starosti. Najstniška linija pozorno spremlja modne trende v svetu odraslih in jih prilagaja otroškemu ritmu življenja. S.Oliver se zaveda, da je vsak otrok edinstven, zato ponujajo tri različne modele hlač: slim, regular, big.

Linije imajo na leto 12 kolekcij, ki jih dopolnjujejo modni dodatki in čevlji.

Zgodba uspeha se je začela leta 1969, ko je v Wurtzburgu v Nemčiji odprla vrata prva trgovina s.Oliver. V nekaj desetletjih se je podjetje s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co razvilo v veliko in vodilno modno podjetje v Nemčiji in danes ponuja in oblikuje življenjski stil celotne družine. s.Oliver je veliko več kot modna znamka, saj s svojimi izdelki sooblikuje način življenja posameznika in celotne družine, hkrati pa pri oblikovanju upošteva njihove želje in potrebe. V modi se tako odraža tudi duh časa, v katerem živimo. Moda od ljudi za ljudi, ki radi potujejo, so prilagodljivi in imajo veliko interesov ter gredo odprto in spontano skozi življenje. Ljudje, ki negujejo svoj osebni stil.

Novo kolekcijo s.Oliver bodo malčki in otroci na modni reviji predstavili tudi na Junior festivalu, ki bo 18. 4. na Gospodarskem razstavišču.

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri