Očarljivi gospodič Beckham za Burberry

Med tistimi, ki jih je navdušil prvi manekenski preizkus Romea Beckhama v oglaševalski kampanji Burberry, je tudi britanski model David Gandy.

"Romeo je naravni talent in odlično se je odrezal kot obraz čudovite britanske znamke," pravi Gandy.

10-letni sin superzvezdnikov Davida in Victorie Beckham skupaj s Caro Delevingne in Edie Campbell nastopa v kampanji za pomlad/poletje 2013.

Kljub nekaterim očitkom, da je Romeo še premlad za manekenstvo, Gandy pravi, da je najpomembneje, da se je deček na snemanju zabaval (to je mogoče sklepati tudi po fotografiji iz zakulisja v družbi Christopherja Baileyja, kreativnega direktorja znamke Burberry) in da je težko postavljati najnižjo starostno mejo za modele, ko pa ima večina znamk tudi linije za otroke.

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri