Land Rover Defender za ohranitev 'kralja živali' v Afriki

Vloga pri ohranjanju levov je še veliko večja, kot se je zdelo na prvi pogled. Land Rover Defender oziroma prihajajoča povsem nova generacija legendarnega terenca, ki je v zaključnih fazah testiranja, je moral prestati zahtevne naloge in se je zato na zadnji odpravi v Keniji preizkusil kot avto, ki naravovarstvenikom omogoča dostop do najbolj odmaknjenih kotičkov divjine.

Promocijsko sporočilo, 26. 6. 2019
Land Rover Defender za ohranitev 'kralja živali' v Afriki

Na tem podvigu se aktivistom za ohranjanje velikih mačk pridružil tudi svetovno znan fotograf David Yarrow, ki je na eni strani v svoj objektiv zajel prihajajočega terenca, na drugi pa se posvetil naravi in levom v rezervatu.

Leto 2019 je namreč organizacija Tusk, ki ji je Land Rover pomagal že v preteklosti, izbrala za leto leva, še ene izmed zveri, katerih število nevarno upada in jih je tako v naravi vse manj. V naravi naj bi bilo po nekaterih ocenah le še okoli 20.000 levov, kar je celo manj kot vseh nosorogov skupaj. Vsak ukrep, ki bi jih pomagal zaščititi, je zato še kako dobrodošel. Hkrati je Yarrowu tako kot ekipi organizacije Land Rover Defender, ki je bil še odet v kamuflažne prototipne grafike ob izletih na terenu prišel zelo prav.

»Letos zaznamujemo Tuskovo leto leva. Naš cilj je dvigniti zavest o kritičnem upadu števila levov po Afriki. Na srečo pa rezervat Borana v svojem okolju gosti številna levja plemena in tako sta sledenje ter nadzor njihovega gibanja skozi obširno pokrajino ključnega pomena za njihovo zaščito in za zmanjševanje sporov s sosednjimi plemeni. Novi Defender se je z ovirami na poti spopadel odlično,« je dejal Charles Mayhew MBE, direktor organizacije Tusk.

Svoje mnenje o uporabnosti Deffenderja pa je dodal tudi David Yarrow. »Fotografiranje življenja v divjini se vseskozi giblje okrog dostopa – okrog tega, kako priti na najboljši položaj – zaradi česar potrebujemo avtomobil, ki bo lahko prišel kamorkoli. Defender je sinonim za avanture in delo v rezervatih vse od leta 1948, ko je na ceste zapeljala prva generacija, zato je edino prav, da se je že na začetku spopadel z nevarnostmi, ki grozijo levom.«

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri