8 super načinov, kako preživeti petkov večer kar doma

Ali tudi vi v petek popoldan razmišljate, kaj vse morate ob koncu tedna postoriti doma? Ukinite svojo rutino in petkov večer preživite drugače, obenem pa naredite nekaj za svojo lepoto in dobro počutje.

8 super načinov, kako preživeti petkov večer kar doma - Foto: profimedia

1. Pripravite si domačo masko za obraz in lase

Privoščite svojemu obrazu in lasem nekaj negovalnega in čudovitega. Da bo res narejeno z ljubeznijo, pripravite masko sami doma. Avokado bo lase in kožo dobro navlažil, beljak pa bo poskrbel za čvrstost in hranila, ki jih koža in lasje potrebujejo. 

Potrebujete

  • 2 jajčna beljaka
  • 1 avokado
  • 2 jedilni žlici mleka
  • 1,5 jedilne žlice medu

Priprava

Najprej razločite jajčne beljake ter jih na rahlo stepite. Nato dobro zmečkajte avokado (posebej), ga dodajte beljaku ter primešajte še mleko in med. Mešajte kakšno minutko, da se sestavine lepo povežejo.

Nanesite na obraz in lase ter pustite delovati dobrih 15 minut. Nato vse dobro sperite z mlačno vodo.

2. Pojdite na masažo

Z dobro masažo boste po napornem tednu nagradili svoje telo in duha. Glajenje, gnetenje in tolčenje mišic pri masaži v telesu sproščajo endorfine, kar poskrbi za čudovit občutek sreče in zadovoljstva. Za res popoln občutek izberite masažo, ki vključuje eterična olja, kar bo pravo razvajanje za vse čute. Če vaš dragi ni preveč vešč v masiranju, se odpravite v salon in si privoščite profesionalen tretma.

Preberite še: Najboljše masaže za sproščanje napetosti

3. Naredite si domačo pedikuro

Stopala pri negi telesa največkrat zapostavljamo, zato jim vsake toliko posvetite vso pozornost in jih negujte, kot si zaslužijo.

V vedro tople vode dodajte nekaj kisa (jabolčnega ali vinskega) ter pest grobe soli in noge namočite za dobrih 20 minut, medtem pa preberite članek iz svoje najljubše revije. Stopala nežno obrišite, če imate na njih kaj trde kože, jo fino zdrgnite s pripomočki za trdo kožo ter naredite nežni piling. Nato odstranite obnohtno kožico in pristrižite nohte (nohte na nogi vedno strižite v liniji, ki preprečuje vraščanje). Izberite svoj najljubši lak za nohte (pred lakiranjem z barvnim lakom vedno uporabite podlak).

4. Potopite se v kopel

Mehurčki, sol in najljubša eterična olja - zagotovo najlepši zaključek delovnega tedna. Za res popoln učinek poskušajte ustvariti popoln ambient, prižgite nekaj dišečih svečk in prijetno pomirjujočo glasbo, ki vas bo popeljela daleč od hektičnega delovnika.

Če želite med uživanjem nahraniti in negovati svojo kožo, kopeli dodajte liter mleka in žlico medu - vaša koža bo žametno mehka in voljna. 

5. Naučite se nečesa novega

Pripravite ogledalo in ličila ter poskusite nekaj novega. Igrajte se z linijami okrog oči, rdečilom za ustnice, senčenjem vek in poudarjanjem ličk. Na spletnem kanalu You Tube boste zagotovo našli kakšno zanimivo inspiracijo.

Enako kot z ličenjem lahko poskusite s pričesko, prepričani smo, da boste našli zanimive trike, s katerimi boste zadovoljni in jih boste lahko nato uporabljali vsak dan.

6. Seksajte kot že dolgo ne

Otroke pustite na mini počitnicah pri babici ali naj prespijo pri prijateljih, s partnerjem pa si privoščita divjo noč. Pustita rutino za sabo ter poskusita kaj novega - novo lokacijo, nov položaj, novo spodnje perilo ali pripomoček, možnosti je res neskončno.

7. Prevetrite omaro

Zagotovo v vaši omari ležijo kosi, ki jih niste nosili že nekaj časa (in jih verjetno tudi ne nameravate več obleči), zato naredite mini preureditev omare, da dobite boljši vpogled v svojo garderobo. Majice, ki so zdaj na dnu, postavite na vrh, kombinirajte jih drugače, oblačila, ki jih ne nosite več, zberite v škatlo in jih podarite ali zavrzite. Verjemite, v ponedeljek bo oblačenje za v službo veliko manj stresno.

8. Meditirajte

Stopite v konec tedna popolnoma sproščeni in pomirjeni z dobro in kakovostno meditacijo. Vzemite si 30 do 45 minut in jih podarite sebi. Na tla položite blazino in se usedite nanjo, umirite svoj um in dihajte umirjeno in globoko (skozi nos). Zaprite oči in pustite, da vaše misli odtavajo daleč stran, osredotočite se na svoj dih in izdih. 

Ko se vaše misli umirijo (kar lahko traja nekaj časa), se polagoma poskušajte osredotočiti na posamezne čakre - poskusite jih začutiti, začutite njihovo delovanje in energijo v vas.

Preberite še: Kako meditirati?

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri