Burberry podpira mlade britanske glasbenike

5. 4. 2012

Pri britanski luksuzni znamki Burberry se zavedajo, da znane osebnosti v oglasih dobro prodajajo izdelke. A za svoje kampanje ne izbirajo že zelo uveljavljenih ali "mainstream" zvezdnikov, ampak iščejo vzhajajoče kreativne talente.

Za pomlad in poletje 2012 so tako za oglaševanje moške kolekcije izbrali mladega britanskega igralca Eddieja Redmayna, še prej je v njihovih oglasih nastopala obetavna igralka Emma Watson ...

V Burberryjevi novi kampanji za sončna očala pa nastopajo štirje vzhajajoči britanski glasbeni izvajalci: pevec skupine One Night Only George Craig, pevka in avtorica Marika Hackman, duo The Daydream Club in Sam Fry, frontman zasedbe Life in Film.

Vsak od omenjene četverice bo vsak teden aprila izdal eno ekskluzivno pesem in glasbeni video, nato pa se bodo izvajalci predstavili tudi na koncertih pod sponzorstvom Burberryja v Parizu, Milanu, New Yorku in Sydneyju.

Nova kolekcija sončnih očal znamke pod kreativnim vodstvom Christopherja Baileyja se navdihuje pri slogu kultnih "aviatork".

Foto: Burberry Eyewear

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc