Burberry podpira mlade britanske glasbenike

Pri britanski luksuzni znamki Burberry se zavedajo, da znane osebnosti v oglasih dobro prodajajo izdelke. A za svoje kampanje ne izbirajo že zelo uveljavljenih ali "mainstream" zvezdnikov, ampak iščejo vzhajajoče kreativne talente.

Marika Hackman

Za pomlad in poletje 2012 so tako za oglaševanje moške kolekcije izbrali mladega britanskega igralca Eddieja Redmayna, še prej je v njihovih oglasih nastopala obetavna igralka Emma Watson ...

V Burberryjevi novi kampanji za sončna očala pa nastopajo štirje vzhajajoči britanski glasbeni izvajalci: pevec skupine One Night Only George Craig, pevka in avtorica Marika Hackman, duo The Daydream Club in Sam Fry, frontman zasedbe Life in Film.

Vsak od omenjene četverice bo vsak teden aprila izdal eno ekskluzivno pesem in glasbeni video, nato pa se bodo izvajalci predstavili tudi na koncertih pod sponzorstvom Burberryja v Parizu, Milanu, New Yorku in Sydneyju.

Nova kolekcija sončnih očal znamke pod kreativnim vodstvom Christopherja Baileyja se navdihuje pri slogu kultnih "aviatork".

Foto: Burberry Eyewear

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri