Nika Ferš: Grafična oblikovalka, ki z deljenjem misli povezuje in spodbuja k razmišljanju

Punca, ki zaupa, da zmore veliko več. Punca, ki verjame, da je vse mogoče. Punca, ki sleherni kisli sadež spremeni v jabolko navdiha.

Lifestyle, 21. 9. 2016
Nika Ferš: Grafična oblikovalka, ki z deljenjem misli povezuje in spodbuja k razmišljanju - Foto: Nika Ferš, Sami Rahim

Kako bi se opisali?
Mislim, da sem oseba številnih nasprotij, razpeta nekje med črno in belo, kar se odraža tudi v mojem ustvarjanju in skozi znamko Quotelife.
Senzibilna, samozaščitniška in empatična, hkrati pa racionalna, fokusirana in analitična.

Kako je nastala znamka Quotelife?
Znamka Quotelife je nastala iz ljubezni do besed in večnega iskanja odgovorov. Vedno mi je bil navdih moment, ko sem kje prebrala, kako je nekdo povzel točno to, o čemer sem razmišljala, pa čeprav je živel v nekem drugem obdobju in drugem okolju. Zaradi poklica grafične oblikovalke pa je bila zame izjemnega pomena tudi forma in znamka je plod teh dveh ljubezni.

Kako bi opisali svoj stil oblikovanja?
Kot izrazito minimalističen in tesno prepletajoč se z mojim načinom razmišljanja, življenja in stila. Najbrž je povezan s senzibilnostjo, da je hitro vsega dovolj ali preveč.

Od kod ljubezen do citatov?
Še iz časov, ko smo jih zbirali in si jih zapisovali v zvezke. Najbrž izhaja iz mojega splošnega zanimanja za odnose med ljudmi in življenjska vprašanja z različnih področij, o čemer veliko premišljujem in se skozi to samoreflektiram.

Na kateri izdelek s svojim zapisom ste najbolj ponosni?
Najbolj ponosna sem na čaj Quotea (Quote + tea), ki združuje mojo ljubezen do pitja čaja in citatov ter je tudi najbolj prodajan in prepoznaven izdelek znamke Quotelife.

Lahko kje beremo tudi citate slovenskih avtorjev?
Pravkar je nastala serija Ljudje navdiha, kjer sem v naslovnice vtkala avtorske citate slovenskih ustvarjalcev. Vsakega avtorja predstavim s tremi citati in nato izide nova serija. V beležki avtorja tudi opišem, saj se mi zdi zelo pomembno odkriti ozadje ustvarjalca, s čimer lahko bralec jasneje vidi povezavo med avtorjevim življenjem in njegovim razmišljanjem.

Vaša najljubša misel?
Najljubšo misel se mi zdi tako težko izbrati, kot je težko izbrati eno pesem ali eno knjigo. Trenutno mi je ljubi ta, avtorja Jonathana Safrana Foera: "You cannot protect yourself from sadness without protecting yourself from happiness." (Ne moreš se zaščititi pred žalostjo, ne da bi se s tem zaščitil pred srečo.)

Kaj vas čaka v bližnji prihodnosti?
Želja je v znamko vključiti čim več slovenskih avtorjev in jo nadgraditi z različnimi sodelovanji. Razvijamo tudi aplikacijo, ki bo povezana z znamko in zbiranjem citatov, ter nekaj novih produktov, ki bodo na voljo jeseni. Ko bom znamko dovolj izpilila in razširila, je naslednji korak tujina.

Pet hitrih:

1. Črna ali bela?

Črna.

2. Tiskane ali pisane črke?

Pisane.

3. Besedilo ali slika?

Besedilo.

4. Čaj ali kava?

Čaj.

5. Majica ali srajca?

Majica.

Pripravila Manca Pogačar

Preberite še: Pri Lili & Roza Tees imajo to jesen kar nekaj novosti. Preverite, katere! in Marjeta Grošelj: "Oblačim se občutku primerno."

Priporočamo tudi: Nekdanja pomočnica spregovorila o domnevni aferi z Davidom Beckhamom

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri