30 let Diet Coke skozi oči Marca Jacobsa

Kot smo že pisali, je novi kreativni direktor znamke Diet Coke Marc Jacobs, ki je nastopil tudi v šaljivem oglasnem filmčku za to dietno pijačo.

Zdaj pa so tu že tri pločevinke, ki jih je oblikoval Jacobs ob praznovanju 30-letnice po vsem svetu priljubljenega napitka. Vsaka izmed njih naj bi predstavljala eno desetletje: osemdeseta, devetdeseta in prvo desetletje 21. stoletja.

Pred Jacobsom sta bila kreativna direktorja znamke že njegova kolega iz modnega sveta: leta 2011 Karl Lagerfeld, lani pa Jean Paul Gaultier.

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri