Andrej Pejić oglašuje 'push up' modrček

19. 12. 2011
Andrej Pejić v oglasu za push-up modrčke. Foto: Hema

Pri nizozemski znamki Hema so se odločili za drzno potezo. In ta je, da za oglaševanje 'push up' modrčka najamejo moškega.

To vlogo je prevzel bosanski model Andrej Pejić, za katerega to sicer še zdaleč ni prva kampanja, v kateri prevzema vlogo ženske. Andrej na treh fotografijah nosi obleke z dekoltejem in ima solidno 'dvojko'.

Linijo modrčkov oglašujejo pod sloganom, da njihovi nedrčki na velikost košarice dodajo vsaj dve številki.

»To je revolucionarno. Še nikoli prej niso angažirali moškega modela za kampanjo ženskega spodnjega perila,« je povedal Pejićev agent Joseph Tenni.

Andreja so v letu 2011 pri reviji FHM uvrstili tudi na lestvico 100 najbolj seksi žensk sveta, kjer se je znašel ob boku najbolj prepoznavnih seks bomb aktualnega časa, kot so Rosie, GaGa, Katy in Rihanna.

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc