Povej mi zgodbo in povem ti, kakšen ...

... piarovec si. Odnosi z javnostmi niso več le pošiljanje sporočil za medije. So celoten »paket«. Vsebina »paketa« znanj dobrega komunikatorja je tudi tema naslednjega MModernega seminarja, ki ga organizira Marketing Magazin. Vodila ga bo Katja Klavora, predstavnica odnosov z javnostmi v medijski hiši Pro Plus. Predavanje bo 21. novembra 2017 na Gospodarski zbornici Slovenije v Ljubljani.

Promocijsko sporočilo, 15. 11. 2017

O predavateljici

Katja KlavoraKatja Klavora je svojo medijsko pot začela kot novinarka pri oddaji Svet na Kanalu A, nato pa na spletnih portalih Siol.net in Delo. Med drugim je poročala s svetovnih dogodkov, kot so Eurosong, lepotno tekmovanje Miss World in britanska kraljeva poroka. Ker se ji je zdelo, da je v novinarstvu obkljukala vse zanimive dogodke, je sprejela nov izziv. Postala je piarovka na novoustanovljeni komercialni televiziji. Po treh letih je delo v odnosih z javnostmi nadaljevala na POP TV, kjer skrbi za različne projekte.

Prijave: mmoderniseminarji@marketingmagazin.si ali na telefon: 01 43 45 640 

Cena seminarja: 125,00 EUR + DDV.

Lokacija: Ljubljana

Datum izobraževanja: 21. november 2017

Trajanje: 10:00-14:00

Lokacija: GZS, Ljubljana

Program

10:00–11:00 Piar je postal več kot piar

Odnosi z javnostmi niso več le pošiljanje sporočila za medije, so celoten paket. Kaj ta paket vsebuje? Ste dosegli novinarja, če vas ni na Facebooku? Ali piarovec skrbi tudi za družbena omrežja? Kako kot posrednik informacij sodelovati z ljudmi, z zvezdniki in nadrejenimi na eni ter novinarji na drugi strani? Je piarovec del novinarske konference? Kakšna je njegova funkcija? Kdaj se piar konča? So se z novimi mediji časovni okvirji spremenili?

11:00–12:00 Koga imate na drugi strani in kako ga prepričati?

Ali veste, koga imate na drugi strani? Kako je sestavljena vaša adrema? Ste z njo dosegli svoj cilj? Kdo so vaši ključni mediji in zakaj morate misliti tudi na vplivneže z blogov, Twitterja, Facebooka in Snapchata? Kako jih na koncu prepričati? Novinarja se prepriča z zgodbo in ne informacijo. Kakšen pa je vaš odnos z novinarji – jih tikate ali vikate? Ste zgradili zaupanje in jim lahko poveste zaupne (»off-the-record«) novice? Ali veste, kdaj izidejo časopisi in še bolj pomembno, kdaj je njihov rok?

12:00–12:15 Odmor

12:15–13:15 Viralno kopiranje piarja

Sporočilo za javnost mora biti pripravljeno od a do ž, saj ob pomanjkanju novinarjev v uredništvih ti prejeta sporočila (viralno) kopirajo in objavljajo. Katere so najpogostejše napake? Kakšna mora biti fotografija? Opredelili bomo cilj in teorijo o sestavi sporočila za javnost. Kakšno je dobro sporočilo za medije in kakšno je slabo? Kdaj ga poslati? Kaj je vredno objave (»newsworthy«)? Kako naj strokovnjak za odnose z javnostmi razmišlja tudi skozi oči novinarja?

13:15–14:00 Konkretni primeri

Na konkretnih primerih bodo udeleženci spoznali dobre in slabe prakse odnosov z javnostmi, vključno s kriznim komuniciranjem in njegovo oceno. Kaj bi lahko izboljšali? Kaj lahko kot piarovec zahtevaš, kaj prosiš in kaj predlagaš novinarju? Kako sodeluješ z drugimi sodelavci v podjetju, ki s svojimi sporočili na družbenih omrežjih komunicirajo tudi v imenu podjetja, čeprav se tega včasih ne zavedajo? Govora bo tudi o fenomenih odnosov z javnostmi – koliko dela od tega opravi marketing in koliko piar?

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri