Gucci: kolekcija Hysteria

3. 4. 2008

Na trg prihaja težko pričako­vana nova Guccijeva kolekcija modnih dodatkov, poimenovana Hysteria. Ta široka linija je bila prvič predstavljena na modnih brveh v Milanu ob predstavitvi Guccijeve pomladno-poletne kolekcije 2008 in temu ustrezno je tudi v omenjeni kolekciji močno poudarjen element visoke mode, značilen za Guccijeva oblačila.

S kolekcijo Hysteria se je Guccijeva kreativna direktorica Frida Giannini oddaljila od tradicije in oblikovala povsem novo serijo izrazitih oblik za ele­ganten, vpadljiv videz. V modni slovar je vpeljala tudi Guccijev emblem kot okrasni kovinski dodatek.

»Ta kolekcija torbic izraža zanimivo proti­slovnost, ki se povsem ujema s sporočilom Guccijeve linije oblačil, « pojasnjuje Frida in doda: »Je nekoliko skrivnostna in temačna, vendar obenem izredno seksi.«

Velikost, izredna mehkoba in lahkotnost – vsak kos posebej izraža močan, vendar prefinjen modni slog. Kolekcijo sestavlja šest različnih oblik, vse torbe pa so prostorne in velike. Luksuzni detajli, kot so veliki Guccijevi emblemi, dodajo kanček prefinjenosti, medtem ko barvna paleta in izbira materialov sledita mladostni svežini in modnim trendom.

Ključne barve kolekcije – rumena, rožnata in črno-bela – posredujejo jasno sporočilo. Moč barv je poudarjena z izbiro materialov, med katerimi prevladujejo različne vrste usnja. Prestižno komponento kolekcije sestavlja eksotično usnje, na primer usnje črnega pitona ali krokodila v svetlo rumeni, beli ali črni barvi. Vsak izmed izbranih materialov je ročno obdelan, s čimer se doseže voljna mehkoba, ki je značilna za to kolekcijo. Zlasti pitonova koža zahteva ročno obdelavo, da dobimo odtenke sive in bele barve. Ta tehnika ne doda le globine in prožnosti materiala, temveč naredi to dragoceno usnje izredno mehko in raztegljivo.

Zelo sodobna uporaba materialov in oblik je namenoma v nasprotju z zgodovinskim Guccijevim emblemom, ki ga je prvič predstavil Guccio Gucci v zgodnjih petdesetih letih prejšnjega stoletja. Na emblemu je upo­dobljen vitez v oklepu, kar priča o legendi, po kateri naj bi družina Gucci v renesansi izdelovala sedlarske izdelke za plemiško družino. Nad vitezom sta upodobljeni vrtnica in čelada, ki naj bi simbolizirali uglajenost in podjetnost družine.

Emblem se je sprva pojavljal v notranjosti torbic, na embalaži, pisemskem papirju, zdaj pa je spet vključen v sodobno vsebino. Kot dekorativna rdeča nit kolekcije Guccijev emblem ni le vizualni učinek, ki zbuja pozornost, temveč tudi mešanica Guccijeve zgodovine in svetle prihodnosti.

Prevedla Maša Zupančič

Fotografije arhiv Gucci in Imaxtree

ELLE April 2008