Tako poskrbite za kvalitetnejši spanec!

Udobno ste se namestili v posteljo in poskrbeli za popolno temo v spalnici, pa še vedno ne morete spati? Sledite napotkom, da bo vaš spanec boljši.

Lifestyle, 14. 8. 2017

Spanje

Spremenite popoldanske navade

Če radi spijete kozarec kave ali čaja po kosilu, raje dvakrat premislite. Kavni izdelki in tudi veliko čajev vsebujejo kofein. Enako je s sladkimi pijačami in vodami z okusi. Na embalaži preverite, ali pijača vsebuje kofein, in če ga, se ji v popoldanskih urah raje izognite.

Uredite si urnik spanja

Poslušajte svoje telo. Najbolje bo, da vsak dan odidete v posteljo ob istem času in se tudi zbujate ob istem času. Tako se boste počutili bolj sveže in polne energije, kot če bi vsak dan spali različno število ur.

Jejte pravilno in poskrbite za rekreacijo

Pred spanjem ne jejte velikih, mastnih in težkih obrokov, saj bo želodec hrano vso noč prebavljal in vam preprečil miren spanec. Vsak dan poskrbite tudi za rekreacijo, ki je lahko dolga le od 20 do 30 minut. Dovolj je že vožnja s kolesom po mestu ali vrtnarjenje. Pomembno je le, da ste na svežem zraku!

Ustvarite primerno vzdušje

Vaša spalnica naj bo temna, hladna in tiha. Če vam bo prevroče, se boste vso noč zbujali, zato je bolje, da je soba, v kateri spite, hladnejša, in da se, če vas zebe, pokrijete z več odejami. Prav tako poskrbite, da je vaš vzglavnik udoben; če si posteljo delite z najdražjim ali celo domačo živaljo, pa poskrbite, da boste imeli dovolj prostora za miren spanec.

Preberite še: Kako balkon spremenite v zeleno oazo?

Priporočamo tudi: Poglejte, zakaj je kopanje v topli kopeli tako priporočljivo!

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri