Ko združita moči balet in visoka moda

New York City Ballet navdušuje z novo vizualno kampanjo za leto 2017/2018 z geslom: Escape. Explore. Embrace.

Moda, 20. 5. 2017

Poleg usklajenega in prefinjenega gibanja baletnih plesalcev in plesalk, pogled zagotovo pritegnejo tudi njihova oblačila, kajti nosijo kose priznanih modnih oblikovalcev. Med njimi so Dries Van Noten, Chloé, Calvin Klein, Stella McCartney, Helmut Lang, Rick Owens in Maison Margiela.

Priznan fotograf in režiser Bon Duke, ki je poskrbel za vizualno kampanjo je dejal, da je s kratkim filmom želel zajeti občutke, ki te obdajajo ob ogledu predstave, kajti takrat vsi tvoji čuti oživijo in te spremljajo še dolgo po tem, ko je nastopa že konec.

Vir: elle.com

Preberite še: Ljubljansko prestolnico je včeraj očaral nov par!

Priporočamo tudi: Samouničevanje: Ste na delovnem mestu sami svoj sovražnik? (načini, kako se temu ubraniti)

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri