V četrtek zjutraj so v londonski Kraljevi opernih hiši objavili sodelovanje italijanske znamke Freddy s kraljevim baletom.
Modna znamka je tako postala glavni sponzor in dobavitelj Company- jevih scenskih oblačil, kamor spada vse od tehnične plesne opreme, čevljev ter dodatkov do kratkih majic, puloverjev in jopičev iz mikrofibre, katere so plesalci predstavili v jutranjih urah 4. decembra v dih jemajoči predstavitvi.
Carlo Freddi je dejal, da so veseli, da lahko sodelujejo s kraljevim baletom, ki velja za enega svetovno najbolj priznanih ekip.
"Skupaj združujemo najboljše, kar lahko nudijo oblačila za ples in fitnes v Združenem kraljestvu, ter v drugih državah Evrope, v Rusiji, na Japonskem ter drugod po svetu, " je še dodal predsednik in ustanovitelj blagovne te znamke.
Freddy-jev kreativni direktor Giacomo Novello je tesno sodeloval s Company-jevimi plesalci ter spremljal njihov nastop, a vseeno ni potrebno da si za nošenje teh oblačil profesionalni plesalec.
Kolekcija poimenovana Kraljevi baletni plesalci bo v trgovine po vsem svetu prišla naslednjo jesen.
Fotografija www.freddy.it, promocijsko gradivo
Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc