Kakšna bo prihodnost znamke H&M?

9. 12. 2015

Kreativna svetovalka znamke H&M Ann Sofie Johansson v intervjuju za Elle razkriva, kakšna bo prihodnost znamke H&M. Zanimivo. 

Elle se je na Dunaju ob predstavitvi težko pričakovane kolekcije H & M Studio za jesen in zimo 2015/16 pogovarjala z njihovo kreativno svetovalko Ann Sofie Johansson o njenem delu in načrtih za prihodnost.

Kako je nastajala kolekcija Studio za jesen in zimo 2015/16?

Celoten navdih smo črpali iz kolekcije Sport, ki smo jo združili ter nekako poročili s funkcionalnimi kosi, iz katerih smo ustvarjali klasične in posebne kroje oblačil. Zadnje čase je v modi viden ogromen vpliv prepletanja različnih stilov s športnim pridihom. Res je zanimivo, ko se srečajo najlon, džersi, viskoza in volna, te kombinacije nasprotnih materialov tvorijo res zanimive preplete. Naša kolekcija Studio ne velja samo za športno in funkcionalno, ampak tudi za praktično, saj smo Švedi, in ker je Švedska, kot veste, precej mrzla dežela, vedno pomislimo, da nas ne bo zeblo, hkrati pa, da bomo videti dobro in modno.

Pri kolekciji smo se tokrat osredotočili na vse, kar je povezano z vesoljem. Pri potiskih je celo mogoče opaziti vplive Zvezdnih stez. Poleg vesoljskega vzdušja smo med drugim skočili v sedemdeseta, kjer smo si izposodili kroje in detajle.

Kako vi dojemate hitro spreminjanje mode?

Jaz pravim, da se moda ne pomika več naprej tako hitro. Trendi so tisti, ki se vrivajo in za odtenek ali dva spremenijo modo, ki že obstaja – športni trendi so na modni sceni uveljavljeni že nekaj sezon ter v ulični modi veljajo za nujne kose. Res pa je, da se počutim precej čudno, ko pomislim, da je od nastanka aktualne kolekcije minilo več kot leto.

Lahko našim bralkam razložite, kakšna je pravzaprav vaša služba glavne oblikovalke pri H & M?

Služba glavne oblikovalke se je zdaj prelevila v položaj kreativne svetovalke, ki je veliko manj naporna. Svojih 27 let znanja, sploh pa izkušenj, zdaj širim med naše mlade nadobudneže. Velik pomen pa ima tudi moje usmerjanje oblikovalcev v pravo smer pri pripravi kolekcij, kot sta Studio in Conscious Exclusive.

Kakšna je vaša vizija za H & M v prihodnosti?

Ena izmed mojih želja je, da bi sodelovali na modnih tednih. Pa tudi da bi bili še naprej uspešna in prepoznavna blagovna znamka. Vse, kar delamo zdaj, delamo s premislekom in pogledom v prihodnost. Dogajanje pri

H & M-u ni povezano samo z modo, ampak s celotnim pogledom na svet in tem, kako izdelki vplivajo na ljudi. Ti si bodo vedno želeli in kupovali nove stvari, tudi jaz sem taka, zato bi radi bili njihova najboljša alternativa.

Kaj pa sodelovanje s priznanimi mednarodnimi oblikovalci, ste vpleteni tudi pri teh projektih?

Sem, sodelujem pri svetovanju o njihovi izbiri. Vse drugo je prepuščeno marketinški ekipi, ki presoja in se odloča o sodelovanjih. Sama sem bila vpletena pri kolekciji Alexander Wang in prihajajočem Balmainu, kar vsi nestrpno pričakujemo.

Ko iščete nove mlade vzhajajoče oblikovalce, kaj pri tem odloča?

Vsekakor kreativnost, občutek za modo in odličen portfelj. Ko delaš pri H & M-ju, se moraš dejansko poistovetiti z veliko ljudmi, precej oblikovalcev pa tega ne zmore, zato je delo zahtevno in marsikdo ne ustreza vsem ciljem ekipe.

Kakšna presenečenja lahko pričakujemo od vas to jesen in zimo?

Vedno želimo biti podjetje prijetnih presenečenj. Za zdaj lahko povem le, da se ukvarjamo z novo kolekcijo Studio in olimpijskima kolekcijama za Rio 2016, za švedsko ekipo. 

Oglejte si še kolekcijo kopalk H&M za poletje 2016.

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc