Lagerfeld z dostopnejšo kolekcijo Karl

2. 2. 2012
S to kolekcijo Lagerfeld cilja na mlajše ženske, ki se lahko Chanelu sicer približajo le z nakupom njihovih kozmetičnih izdelkov, oblačila s to prestižno etiketo pa jim ostajajo nedostopna.

Modni guru Karl Lagerfeld je pred dnevi predstavil svojo težko pričakovano kolekcijo Karl, ki je dostopna le na spletu.

Zaenkrat je med modnimi navdušenkami zelo zaželene kose mogoče kupiti le v spletni trgovini Net-a-porter, je pa ta linija odmik od Lagerfeldovih stvaritev za Chanel in Fendi, tako slogovno kot v smislu že omenjene dostopnosti: trenutno najcenejši kos, ki je na voljo, je črna majica brez rokavov z Lagerfeldovo podobo za 69 evrov.

"Obvezni" bela srajca, kavbojke in suknjič

V kolekcijo, ki jo zaznamuje sproščeni, bolj urbano-rokerski slog, je vključil krila, hlače, srajce in jopiče v prepoznavnih črno-belih tonih, najde se tudi nekaj sive.

Za revijo Net-a-Porter je modni guru, znan po tem, da je vedno brez dlake na jeziku, povedal: "Bela srajca, kavbojke in suknjič so trije osnovni kosi, ki jih potrebuje vsak." Najpomembnejši modni dodatek pa so vsekakor prepoznavni posebni srajčni ovratniki in rokavice brez prstov, ki so zaščitni znak »Kaiserja Karla«.

Omenjeni spletni trgovini, znani predvsem po prestižnejših blagovnih znamkah, je dal Karl začasno ekskluzivno pravico do prodajanja kolekcije, ki bo kmalu dostopna tudi drugod na spletu.

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc