Lacoste rešuje krokodile

14. 3. 2009
Lacoste, pomlad-poletje 2009 (foto: Fotografija Imaxtree)
Fotografija Imaxtree

Modna hiša Lacoste se je postala del kampanje "Rešite svoj logo", za zaščito krokodilov.

Francoski gigant se je tako pridružil številnim svetovnim podjetjem na področju oblikovanja. Med njimi najdemo zaščitni znak ene najstarejših ameriških znamk moških oblačil Brooks Brothers (ovčka), ponija Ralpha Laurena, poskočnega leva francoske avtomobilske hiše Peugeot.

A najbolj prepoznaven med vsemi je ravno simbol zelenega krokodila na oblačilih in modnih dodatkih trgovske znamke Lacoste.

Ustanovitelji te kampanje so Svetovna okoljevarstvena organizacija, Svetovna banka ter Mednarodno združenje za ohranitev narave. Te organizacije omogočajo privatnim podjetjem, da poskušajo ohraniti življenja živali, katere predstavljajo njihov zaščitni znak.

Krokodil je simbol te priznane znamke športnih oblačil že več kot 75 let ("Krokodil" je bil vzdevek ustanovitelja Renéja Lacosta zaradi njegove okrutnosti na teniških igriščih) in sedaj bo podjetje podprlo projekt, ki bo varoval ogrožene krokodilje vrste, aligatorje, kajmane ter gaviale (vrsta indijskega krokodila).

Fotografija Imaxtree

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc