Mango v boj s krizo z nižjimi cenami

10. 3. 2012
Kate Moss v kampanji Mango za pomlad 2012. Foto: Terry Richardson

Španska oblačilna veriga Mango se na slabo gospodarsko situacijo po svetu odziva z nižanjem cen. Njihovi izdelki za pomladno-poletno sezono naj bi bili tako v povprečju za 20 odstotkov cenejši kot sicer.

Pri Mangu upajo, da bodo na ta način privabili več strank, seveda pa polagajo velike upe tudi v oglaševalsko kampanjo, v kateri nastopa supermanekenka Kate Moss in jo je posnel slavni fotograf Terry Richardson. Več o kampanji preberite tukaj.

Zaslužek v milijardah

Lastnik verige Isak Andic z družino se je tudi letos znašel na seznamu najbogatejših ljudi iz sveta mode in lepotnih izdelkov. Več kot 80 odstotkov njihovega zaslužka, ki se meri v miljardah (družina naj bi bila "težka" skoraj pet milijard dolarjev), prihaja iz tujine.

Podjetje Mango, ki so ga ustanovili leta 1984, ima danes več kot 2.000 trgovin v več kot 100 državah in je drugi največji španski izvoznik mode, takoj za Zaro.

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc