Marc Jacobs z večjimi številkami konfekcije

11. 8. 2010

Oblikovalec bo tako postal prvo top modno ime, ki bo kreirala tudi oblačila nad konfekcijsko številko 42. Vodilni so mnenja, da morajo imeti tudi ženske, ki se kljub višjim števikam v svojem telesu počutijo dobro, imeti enako možnost izbire oblačil, kot tiste, ki so bolj vitkih proporcev.

Robert Duffy, predsednik znamke Marc Jacobs, je na svojem Twitter profilu sporočil, da je še vse v povojih. Tudi sam je 'nestandardnih' mer v širino in višino ter priznava, kako težko je dobiti dobra oblačila pod takimi pogoji. Če bosta torej Marc in Robert uskladila svoje interese, bi po predvidevanjih strokovnjakov iz tega lahko nastala odlična linija oblačil.

Karl McKeever (Visual Thinking): »Trga pač ne moremo ignorirati. Postaja večji vsako leto in bilo bi neumno izpustiti priložnost za prilagoditev. Znamke, ki bodo prve zaplule v modne vode višjih konfekcijskih številk, bodo požele veliko odobravanja in pozitivne promocije za ustvarjanje sprejemljivih in modnih dizajnov. Imena, kot so Ralph Lauren in Calvin Klein, so v položaju, ko lahko sledijo tem trendom in izdelajo izjemno uspešne večje številke. Nasprotno pa znajo ravno zaradi spedifičnih oblik bolj evropsko naravnane znamke (Gucci ali Dolce&Gabanna) imeti večje težave pri prilagajanju svojega ključnega videza.«

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc