Margiela: modna senzacija za H&M

Ljubiteljice mode s stilom in odnosom bodo zdaj doživele svoje – prihaja Maison Martin Margiela za H & M.

Mena Suvari (foto: Promocijsko gradivo)

Mena Suvari

Selma Blair  (foto: Promocijsko gradivo)

Selma Blair

Bolje ne more biti, so si mislili kupci, ki iz sezone v sezono oblegajo H & M-ove trgovine, ko tja prispejo kolekcije, ki jih zanje oblikujejo Stella McCartney, Comme des Garçons, Matthew Williamson, Lanvin, Versace, Marni ...

No, po res navdušujočem nizu velikih imen pa je švedskemu 'high-street gigantu' zdaj ponovno uspela senzacija, najavil je namreč svojo do zdaj najbolj nepričakovano oblikovalsko kolekcijo – s podpisom hiše Maison Martin Margiela. Po Versacejevih vzorcih palm in Marnijevih etno motivih je H & M radikalno spremenil smer, zaplaval je k umetniškim vodam konceptualnega šika hiše, ki je že več kot dva desetletja sinonim za neodvisnost in eksperiment ter protipol jasno strukturiranega in marketinško definiranega prêt-à-porteja.

Medtem ko so zagrizeni oboževalci Margielovega 'preusmerjenega šika' zgroženi nad dejstvom, da se bo v mojstrskih dekonstrukcijah, asimetričnih kreacijah iz laboratorija MMM šopirilo na tisoče laikov, nekateri novi ljubitelji mode komaj čakajo, da bodo odkrili, v čem je skrivnost najskrivnostnejše blagovne znamke, ki je obeležila modno sceno.

Slovenska Elle je kolekcijo odkrila nekaj mesecev pred lansiranjem, v srcu kraljestva MMM, v njegovem pariškem 'laboratoriju', kjer se na tri tisoč kvadratnih metrih raztezajo bele pisarne, arhivi in ateljeji, skozi katere so nas popeljali 'domačini', vsi v belih haljah, od vratarjev do oblikovalcev.

Čeprav je hišo ustanovil in utemeljil belgijski oblikovalec Martin Margiela, se v javnosti sam ni nikoli pojavil, nikoli se ni fotografiral, nikoli ni dal intervjuja, ves čas pa je ponavljal, da za dizajnom hiše Maison Martin Margiela stoji ekipa, in ne oseba. Vse izjave za javnost so bile podane v prvi osebi množine, čeprav ta 'mi' danes ne vključuje več Margiela, ki je v tem času diskretno zapustil blagovno znamko.

Kose, ki nam jih je uspelo videti na predstavitvi kolekcije za H & M, so večinoma replike legendarnih klasik in vsako oblačilo nosi oznako sezone, iz katere izhaja. Poudarjeni kontrasti, poigravanje z moško-žensko silhueto, optične iluzije, predimenzioniranost, vidni šivi in dekonstrukcije krojev v beli, črni, srebrni in bež ...

Anatomija modne hiše Maison Martin Margiela je popolno preslikana v kolekcijo za H & M, ki bo ta četrtek, 15. novembra, v več kot 230 trgovinah H & M ugledala luč sveta. Pazite na pravočasnost, količine so omejene.

Prevedla: Iva Marendič

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri