Foto: Naj (za)živi slovenska moda!

17. 5. 2012
Sanja Grcić (foto: Nama)
Nama

Slovenska moda je več kot zanimivo oblikovano in kakovostno oblačilo, slovenska moda so ljudje – kreativci, inovativneži, strastneži, ki v njej sodelujejo, jo skupaj gradijo, ji dajejo smisel ter jo mimogrede znajo tudi odlično nositi.

Direktorica Name Mira Koporčić Veljić in Tjaša Kokalj
Modne oblikovalke
"Izbranke" modnih oblikovalk
Nika Veger, Maja Štamol in Tjaša Kokalj
Tina Deu in Tea Hegeduš z Matejo Krofl in Tinko Domjan (Farandula)
Jelena Proković, Urša Jerkič in Mira Koporčić Veljić
Manja Plešnar, Jelena Proković in Urša Jerkič
Sanja Grcić in Mira Koporčić Veljić

Veleblagovnica Nama je skupaj s skrbno izbranimi slovenskimi oblikovalkami na klepet povabila uveljavljene blogerke in modne novinarke. Popoldan se je razvil v prijetno druženje in klepetanje poklicnih zaljubljencev v modo.

Z dogodkom je veleblagovnica Nama pozdravila prihod nove slovenske modne znamke Firma by Sanja Grcić. Vsaka izmed oblikovalk, ki svoje kose prodajajo v veleblagovnici, je izbrala novinarke ali blogerke, na katerih je predstavile svoje kolekcije in glavne smernice poletne sezone, saj, kot pravijo same, delajo oblačila za ženske, ki zjutraj odpeljejo otroke v vrtec, popoldne dinamično delajo, zvečer pa skočijo še na kakšen dogodek.

Vsaka ima svojo muzo
Sanja Grcić je za cvetlične potiske navdušila Petro Windschnurer, urednico mode in lepote na reviji Elle, tv-voditeljico Natašo Globočnik iz ARS 360 ter Evo Domijan, ki piše blog Dressful. Oblačila s podpisom Maje Štamol sta nosili modna novinarka Tjaša Kokalj in urednica lepote na Cosmopolitanu Nika Veger. Urednica revije Gloss Tea Hegeduš in urednica Cosmoplitana Tina Deu sta bili pripravljeni za klepet v blagovni znamki Farandula. Oblikovalka Jelena Proković pa je za svoji ambasadorki izbrala modno novinarko Manjo Plešnar in povezovalko klepeta Uršo Jerkič.

Kot smo izvedeli med druženjem, izbrana dekleta prisegajo bolj na pajace kot na male črne oblekice, nosijo pete le občasno, še vedno obožujejo tiskane revije, vse po vrsti pa podpirajo domače oblikovalce tudi tako, da jih nosijo na prireditvah doma in v tujini.

Fotografije: organizator dogodka (posamezno fotografijo povečajte s klikom)