Podjetna Madonna: po dišavi še čevlji

12. 3. 2012
Bi uganili, da je Madonna že izven starostne skupine, na katero cilja s svojimi izdelki? Po tej fotografiji težko.

Popikona in podjetnica Madonna, ki bo na prodajne police čez nekaj tednov poslala svoj prvi parfum pod znamko Truth or Dare, se je zdaj lotila še čevljarskega posla.

Skupaj s podjetjem Aldo bo zvezdnica predstavila linijo čevljev, ki bo zajemala okrog 60 modelov za različne priložnosti po različnih cenah.

Madonnina prijateljica in stilistka Arianne Phillips (sodelovali sta tudi pri Madonninem še svežem režijskem podvigu W. E.) bo pri projektu sodelovala kot kreativna svetovalka.

Z znamko Truth or Dare Madonna želi pritegniti ženske širokega starostnega razpona (med 27 in 50 leti), kmalu naj bi začela oblikovati tudi spodnje perilo, nogavice, modne dodatke in morda še kaj.

Truth or Dare je tudi naslov dokumentarca o Madonnini kontroverzni turneji Blond Ambition iz leta 1990.