Tom Ford gre po svetu

31. 7. 2007
Tom Ford gre po svetu (foto: Fotografija: www.tomford.com)
Fotografija: www.tomford.com

Tom Ford globalizira svojo blagovno znamko. S poslovnim partnerjem, Domenicom De Sole, sta namreč naznanila, da se bo nedavno lansirana moška linija Tom Ford začela prihodnjo pomlad prodajati na ključnih prodajnih mestih v Aziji, Rusiji, ZDA, Angliji ter na Srednjem in Daljnem vzhodu.

Možakarja načrtujeta 100 samostojnih prodajaln in več manjših trgovinic v sklopu nakupovalnih centrov v Milanu, Londonu, Moskvi, Zürichu, Saint Moritzu, Hong Kongu, Kuvajtu, Dubaju in Quatarju, Sao Paolu, Tokiju in Osaki.

Prepričana sta, da so številne trgovine ključnega pomena za uspeh blagovne znamke na Vzhodu, saj je tam nakupovanje povsem drugačno kot na Zahodu. »Butiki so tam del ogromnih hotelskih kompleksov, ki delujejo kot mesto zase, in zato je bolje imeti več trgovin v istem mestu.«

Zaenkrat še ne načrtujeta ženske linije Tom Ford, saj je oblikovalec že dovolj obremenjen z moško linijo, s katero – tako pravi – postavlja nove temelje v modi. Preverite na TomFord.com.