Obožujemo slovenske oblikovalce

28. 4. 2011

Izbrali smo najboljše, najodmevnejše ustvarjalce na področju mode, ki se s svojim delom uspešno predstavljajo doma in v tujini.

Oblikovalka: Lara Bohinc

Ustanovitev blagovne znamke: 1997 Filozofija znamke: Tradicionalni principi rokodelske obrti, ki iščejo rešitve v industrijskih tehnikah in materialih kot ključ do oživitve v oblikovanju nakita. Rdeča nit kolekcije: Kolekcija pomlad-poletje 2011 je sestavljena iz štirih delov: Tatjana, Garden Jewellery, Manifesto Shoe in Bondage. Kolekcija Tatjana izhaja iz geometrijskih oblik sončnih žarkov in vzorcev tradicionalnega Japonskega kimona. Kolekcija Garden Jewellery je sestavljena iz medeninastih kupol, listov, vejic in velikih kristalov, ki kot vrtovi naseljujejo zemeljsko površino. Interpretirajo brezčasnost ženske, najdene v naravi. Prodajna mesta: Lara Bohinc Sloane Street, Harrods, Harvey Nichols … pri nas v trgovinah Midas Multi Designer Store.

Oblikovalka: Marjeta Grošelj

Ustanovitev blagovne znamke: 1966 Filozofija znamke: Vrhunsko oblikovanje, najkakovostnejši materiali in odličnost v izdelavi. Rdeča nit kolekcije: Nova kolekcija ponuja bujno domišljijo v brezmejnih oblikah, barvah in materialih. Prodajno mesto: Marjeta Grošelj, Tavčarjeva ul. 4, Ljubljana.

Oblikovalka: Mateja Krofel

Ustanovitev blagovne znamke: 2008 Filozofija znamke: Farandula zagovarja brezčasnost, eleganco, sofisticiranost, kakovostne materiale, nesezonske kolekcije, rokodelstvo, poudarek na dovršenih krojih in precizno izdelanih detajlih. Rdeča nit kolekcije: Kolekcijo pomlad-poletje prežema glamurozen boemski duh, ki sledi vzdušju urbanega šika. Kolekcijo dopolnjuje usnjena čipka, ki se pojavlja tudi na torbicah I-BAG. Prodajna mesta: Maxi, Trg republike 1, Ljubljana; K & Ö, Sackstraße 7—13, 8021 Gradec.

Oblikovalka: Anja Mlakar

Ustanovitev blagovne znamke: 2009 Filozofija znamke: Izhaja iz geometrijske študije, ki temelji na konceptualni metodi preoblikovanja barve. Rdeča nit kolekcije: Kolekcija pomlad-poletje 2011 odseva elemente tridimenzionalnosti in čutne dimenzije, pri katerih se prepletajo osnovne oblike s poudarkom na optični iluziji. Nove oblike omogočajo gube, trakovi in laserski rezi. Osnovna barvna paleta je sestavljena iz pastelnih odtenkov modre, kožne, limonine rumene ter črne barve. Prodajno mesto: anja@anjamlakar.com

Oblikovalec: Matevž Faganel

Ustanovitev blagovne znamke: 2007 Filozofija znamke: Izhaja iz ideje, da je večnost več kot bežen trenutek in moda je več kot zaporedje trenutnih trendov.  Rdeča nit kolekcije: Barvna lestvica, ki je navdahnjena s stvaritvami kultnega francoskega slikarja Henrija Matissa, skupaj z dovršenimi kroji ustvarja celostno kolekcijo, ki omogoča številne možnosti kombiniranja. Prodajna mesta: Maxi, Trg republike 1, Ljubljana; Showroom m*faganel, Stegne 27, Ljubljana; Tavčarjeva, Tavčarjeva ul. 5, Ljubljana; Oštblock, Kongradtrasse 72, Zurich, Švica; La Boutique du Chateu La Messardiere, Route de Tahiti, St. Tropez, Francija.

Oblikovalka: Jelena Leskovar

Ustanovitev blagovne znamke: 1991 Filozofija znamke: Oblikovanje Cliché temelji na obliki, ki preživi več sezon, ujemanju dizajnov tekoče kolekcije s predhodnimi, ustrezni izbiri materiala, kakovostni izdelavi, varčnosti ter skrbi za to, da so vsi izdelki v celoti narejeni človeku in okolju čim bolj prijazno. Rdeča nit kolekcije: Pomladno-poletna kolekcija je sestavljena iz prepoznavnih plaščev in jaken na kapuco, objemajočih oblek iz džersija s kapuco ali srajčnim ovratnikom in srajčnih oblek. Med vzorci prevladujejo črte, cvetlični, živalski ter fantazijski vzorci. Prodajno mesto: Cliché, Novi trg 6, Ljubljana.

Oblikovalka: Alenka Globočnik

Ustanovitev blagovne znamke: 1997 Filozofija znamke: Blagovna znamka je prepoznavna po razkošju asimetričnih in čistih linij, ki tesno sledijo telesu, istočasno pa odstopa od klasičnih prijemov in skuša z originalnimi in izvirnimi idejami preseči togo uporabnost oblačil. Rdeča nit nove kolekcije: Poudarek je na strukturi in barvi materialov, ki se drzno sestavijo v kolaž, poln energije in eksplozije optimizma. Tkanina in usnje v enem pokažeta plemenit barvni in strukturni sijaj. Platno je zamenjala za žensko telo, se poigrala po neznanem in ujela utrinke pomladnih občutij in misli. Prodajno mesto: Akultura, Stari trg 11a, Ljubljana.

 

Pripravila Aiša Jašarevič Ajda, fotografije Tadej Windschnurer, Matej Brošelj, Lupispuma, Šimen Zupančič, Dejan Nikolič, Fulvio Grissoni, Tomo Brejc, Linda Bujoli in promocijsko gradivo

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc