Sens

12. 10. 2016
Sens

Zgodba blagovne znamke moških oblačil, za katero kot oblikovalka in podjetnica stoji Zlata Zavašnik, sega v leto 1994.

Zlatina pot kreiranja se je začela med študijem oblikovanja, ko je oblikovala unikatne ženske plašče in jih prodajala v Filipovem dvorcu, začetek zgodbe njenega Sensa pa se je pisal na Hrvaškem, kjer je šivala več kot desetletje. Dolga leta je svoje izdelke prodajala večjim trgovinam v Sloveniji in na Hrvaškem, leta 2003 odprla trgovinico v Črnučah in tri leta pozneje trgovino Sens v poslovni stavbi Diamant v ljubljanskem BTC-ju, kjer ima prenovljena trgovina prostore še danes. Edino slovensko znamko, ki ponuja tudi poslovno moško modo, označujejo unikatnost, estetika, eleganca in drznost, inovativen dizajn, kakovost materialov (ekološke tkanine) in pravična trgovina. Trendi so za Sens le okvir, znotraj katerega Zlata oblikuje edinstvene kreacije, moške kose za vse priložnosti zelo različnih krojev, katerih navdih je običajno določena tkanina. Ustvarila je že več kot dva tisoč modelov, njena ekipa pa skupaj z njo vsako sezono piše nove zgodbe kolekcij.

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc