'I want it'

27. 9. 2010
'I want it' (foto: Fotografija promocijsko gradivo)
Fotografija promocijsko gradivo

Zima praktično še ni prestopila praga in večina mojih letošnjih nakupov na svoj čas še potrpežljivo čaka v omari. In jaz? Izdajalsko že iščem in sanjam o novih kosih, ki bodo te čez noč zamenjali, ko nastopi poletje.

Pa saj ponavadi niti nisem tako zatežena, ko je govora o novih kolekcijah. Pri sebi že naredim plan in izberem najljubše, medtem ko vas bralke pustim pri miru, da v miru prebavite vsaj tisti prvi del jesensko zimskih trendov. Potem pa začnem, počasi, premišljeno in kot bi mignil že sanjarimo o poletju in novih oblačilih ne glede na to, da zunaj brije in termometer kaže -10 C. Žal pa se tokrat nikakor ne morem zadržati.

Pradina kolekcija za poletje me je praktično uročila. Še toliko bolj, ker me je jesensko zimska pustila hladno (očitno bo že držalo, kar pravi eden od mojih prijateljev, da je pri Miucci vedno tako, da ti je ena kolekcija všeč, na drugi pade, naslednja pa je spet bomba). In ta je res vauu. Drugačna, sveža, inovativna, duhovita, samosvoja, …

Gospa Prada je minimalizmu, dodala čisto nove dimenzije. Enostavne, stroge uniforme, škatlastih krojev, spet drugič z izjemno lepo poudarjeno žensko silhueto kot strela z jasnega napadejo črte in baročni motivi, ki se na prefinjen način spopadajo še z izjemnimi ilustracijami banan, opic, valov, ženskih likov. In tudi ko so na meniju samo črte, je njihova razporeditev in barvna intenziteta tako 'eye catching', da oblačila enostavno ne moreš spregledati.

Kolekcija je ena tistih, katere katerekoli kos bi imela doma na lutki v dnevni sobi in ta bi igral vlogo umetnine. Na spisku želja pa so se znašli tudi sandali, tako tisti s polno peto, kot tisti z oglato različico, pa sončna očala. Kaj sem že rekla o 'head to toe' v isti blagovni znamki? Posipam se s pepelom in si skesano želim Prade, od glave do pete.

P.S. In Jil Sander? Minimalizem, šport in couture združeno v eno. Božansko. Očitno bo še kar nekaj spisov na to temo.