Oblikovalec: Giorgio Borruso

13. 9. 2008

Pomen arhitekture je komunikacija. Če uporabnika znamka ali produkt ne pritegne, potem je arhitektu spodletelo.

Giorgio Borruso študira arhitekturo v Palermu. Poslovna in življenjska pota ga vodijo po Evropi, vse od Španije do Nemčije. Na povabilo univerze v Kaliforniji (UCLA), kjer si ga želijo za gostujočega predavatelja, se preseli v Los Angeles.

Selitev pripomore k svetovnemu slovesu Italijana kot oblikovalca inovativnih in sanjsko-magičnih trgovskih prostorov, ki vlivajo novo življenje uveljavljenim znamkam kot sta Fila in Fornarina. Leta 2005 mu DDI podeli nagrado Oblikovalec leta.

Veliko zaslug prepisuje svojemu rojstvu ter odraščanju v južni Italiji, kjer se je srečal z barvami, teksturami, svetlobo, umetnostjo in arhitekturo, saj je vse to pripomoglo k njegovemu čutu za estetiko, a kljub temu rad raziskuje tudi druge kulture.

"Italija je lepa, a klavstrofobična. Prisiljen si biti fleksibilen, ker ni veliko priložnosti, medtem ko je v Los Angelesu toliko energije in želje po eksperimentiranju in zdi se ti, da je vse mogoče. "

Oblikovalec, ki ga označujejo kot dizajnerja organskih, prosto lebdečih surrealističnih prostorov, a če je tu zaznati podobnosti, so te prej naključne kot načrtovane.

Vsakega projekta se loti drugače. Ker največkrat ustvarja za tekmece na tržišču, si ne sme privoščiti lastnega stila.

"Skoraj tako je kot bi se zaljubil. Ponoči sanjaš o projektu in je prva stvar, na katero pomisliš, ko se zbudiš."