Armanijev idol

Kralj italijanske mode in veliki ljubitelj ženske elegance Giorgio Armani je spregovoril o svoji novi dišavi Idole, o muzah, o porecesijskem slogu in o prihodnosti.

Armanijev idol - Foto: Fotografija promocijsko gradivo

Imate zelo posebno vizijo ženske in ženstvenosti. Nam lahko zaupate svojo osebno definicijo ženstvenosti?

Ženstvenost je zelo specifična lastnost – je prirojeno bistvo in vedenje, prikrita vrlina, ki jo zna sodobna ženska izraziti s svojim občutkom za slog, pri čemer si nikoli ne dovoli, da bi jo omejevale modne zapovedi. Je odlika intuitivnih, inteligentnih in neodvisnih žensk, ki prepoznajo bistvo ženske privlačnosti, vendar se z njo nikoli ne bahajo. Resnična ženstvenost pomeni privzeti moderen življenjski stil na subtilen način.

»Že od nekdaj NOSIM v sebi IDEAL ženstvenosti – nepremagljivo kombinacijo miline, LEPOTE in neodvisnega duha. IDOLE d’ARMANI je moj poklon temu idealu in ŽENSKAM vsega sveta.« Giorgio Armani

Kaj za vas predstavlja parfum Idole d’Armani?

Odločil sem se, da bom s tem parfumom izrazil magično čutnost ženske, ki se ji ni mogoče upreti, in pravo bistvo brezčasne ženstvenosti, ki se upira skušnjavam po pretiravanju, vendar kljub temu pusti nepozaben vtis.

Kako bi opisali dišavo Idole d’Armani?

Po mojem mnenju je kakovosten parfum kot avra, ki sledi ženski in nakazuje njeno osebnost. Moje sanje so bile ustvariti dišavo z mojim imenom, ki bi bila iskren poklon ženstvenosti. Idole d’Armani je čudovita in čutna dišava, živahna, vendar nikoli prevladujoča, kot ženske, ki so me v življenju navdihovale. Je sladka eksplozija vonja vrtnice, zelo ženstvena in moderna.

Katero žensko ste izbrali za oglasno kampanjo?

Iskal sem žensko z močno osebnostjo, polno glamurja, čutnosti in erotičnosti, zato sem izbral igralko, ki pooseblja vse našteto, Kasio Smutniak. Je sodobna ženska z resnično modernim slogom, ki je sposobna brez truda zaobjeti posebno rahločutnost, ki sem jo imel v mislih pri ustvarjanju dišave.

Kakšen slog bo v modnem smislu najbolj zaželen v obdobju po recesiji? Pričakujete kakšne večje spremembe?

Mislim, da nas bo zagotovo zajel val preprostih, minimalističnih in brezčasnih oblačil; nato pa se bo trend obrnil v druge smeri, tako da se bomo v času, ko bo gospodarstvo spet začelo cveteti, znova vrnili h glamurju.

Vas kakšna oseba še posebno navdihuje?

Sem ljubitelj filmov in vedno občutim globoko spoštovanje do igralk in igralcev, ki imajo tisto čarobno zvezdniško privlačnost zlate dobe Hollywooda. To so ljudje, kot so George Clooney, Kate Blanchett in Isabelle Huppert, za katero sem letos oblikoval obleko za filmski festival v Cannesu, kjer je nastopila v vlogi predsednice žirije.

Andrea Camerana, vašega nečaka, omenjajo kot bodočega kandidata za vodenje vašega podjetja. Je v teh govoricah kaj resnice?

Andrea je čudovita oseba in je trenutno človek, ki mi zna pokazati tudi mirnejši način reševanja težav. Ni tako vpet v delo kot jaz, ki neutrudno delam od jutra do poznega večera, zato je sposoben videti in predlagati rešitve, ki niso tako drastične. Sam sem nekoliko impulziven in pogosto ne najdem časa niti zase, kaj šele za druge. Andrea sem angažiral, ker je moj nečak, ker ga imam rad in ker se zaveda, da so mu v tem podjetju odprta vrata do uspeha; vendar ga želim za zdaj obdržati tam, kjer je, brez odvečnih odgovornosti. Njegov uradni položaj v podjetju je ‘moj nečak’, kar je za marsikoga več kot dovolj.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri