"TA nočna rutina mi je pomagala premagati nespečnost!" (iskrena izpoved Slovenke)

Skrivnost pa je v preprostih stvareh, ki jih najverjetneje že imate doma!

"TA nočna rutina mi je pomagala premagati nespečnost!" (iskrena izpoved Slovenke) - Foto: Kinga Cichewicz / Unsplash

Od nekdaj sem veljala za zaspanko številka 1. Bila sem prava Trnuljčica, med konci tedna sem spala tudi 12 ur ... in to brez slabe vesti! Popoldanski počitki so bili moja najljubša oblika rekreacije in ja ... večkrat sem zaspala tudi na mestnem avtobusu.

Kar hočem povedati je, da s spanjem nisem NIKOLI imela nobene težave.

Vse dokler sem jo začela imeti. V resnici ne vem, zakaj. V službi se stvari niso drastično spremenile, moja vsakodnevna rutina ni doživela večjega preobrata ... vse je na neki način ostalo enako, razen moje spanje. Na noben način nisem mogla zaspati.

Bila sem preveč utrujena za življenje in premalo za spanec. In za vse to sem krivila stres (kdo pa ga ne?!?).

Potem sem začela prebirati članke o tem, kako lahko to premagam in presenečeno ugotovila, da sem si v resnici sama kriva. Pred posteljo sem - zato da bi lažje zaspala - spila kozarec vina, in ker ni pomagalo, sem še malce pobrskala po telefonu in si pripravila glasbo. Bravo! Vse, kar ne smeš storiti - tako so se vsaj strinjali mnogi (premnogi!) članki, ki sem jih prebrala.

Odločila sem se, da spremenim čisto vse! Ustvarila sem si nočno rutino, ki je (upam, da za vedno) premagala mojo nespečnost!

1. Ustvarite SPA vzdušje

Najprej sem kupila himalajsko solno svetilko. Čeprav si znanost ni čisto zedinjena pri njenih učinkovinah, je meni pomagalo že dejstvo, da sem verjela v to, da pomaga. Poleg solne svetilke sem si prav tako omislila tudi vrsto kristalov. 

2. Prižgite svečke

Našla sem popoln vonj dišeče svečke, ki me sprosti. Spominja me na otroštvo in to mi pomaga. Poiščite svojega in svečo malce pred svojim odhodom v posteljo prižgite na nočni omarici.

3. Eterični difuzorji

Priznam! Eterična olja obožujem in v preteklosti sem se celo udeležila predavanja, v katerem so pojasnjevali vse prednosti aromaterapije. Svoj difuzor sem postavila na knjižno polico, prižgem pa ga vsakič, ko si želim malce sprostitve. Ampak pozor ... sveče in difuzor pri meni nikoli ne delajo hkrati!

4. Primerna nega

Omislila sem si tudi losjon, ki naj bi zaradi izvlečkov sivke in drugih pomirjajočih arom pomagal pri kvalitetnejšem spancu. Zdaj to redno prakticiram vsak večer.

5. Posteljnina!

Kupila sem si resnično kakovostno posteljnino in vesela sem, da sem se odločila za ta korak. Prebrala sem, da težje oddeje pomirjajo in pravila sem se pri nakupu držala tudi sama. Pomaga!

6. Maska za oči

Čeprav sem masko za oči navadno uporabljala le za spanec med daljšimi leti, jo zdaj uporabljam tudi doma in priznam, da je spanec veliko boljši!

Poznate tudi vi kakšen dober trik?

Fotografije:  Kinga Cichewicz, Logan Nolin, Felipe P. Lima Rizo /  Unsplash

Preberite še: Kako pogosto perete svoj jeans? Nasvet Victorie Beckham veleva ...

Priporočamo tudi: Tedni mode so napovedali, kako bomo frufru nosile v 2018! (in všeč vam bo!)

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri