TO je telefon, s katerim boste PREMIKALI meje

Vsi, ki se navdušujejo nad novo tehnologijo, so imeli pred kratkim oči vprte v Londonu. V angleški prestolnici je  Huawei predstavil novo serijo pametnih telefonov Mate 20, ki je med drugim opremljena z umetno inteligenco in elegantnim dizajnom. Mi smo se o obliki, barvah in dizajnu telefonov pogovarjali z glavnim oblikovalcem pri Huawei Joonom Suh Kimom.

Lifestyle, 30. 10. 2018
TO je telefon, s katerim boste PREMIKALI meje - Foto: Huawei

Kaj je pomembno pri oblikovanju pametnih telefonov?

Predvsem je pomemben je uravnotežen dizajn. Nekateri oblikovalci gredo na primer preveč v umetniško smer, ampak dizajn telefona ni kot umetnost. Pri oblikovanju je treba imeti v mislih hkrati tehnologijo in obliko oziroma estetiko telefona. Šele, ko najdeš pravo ravnotežje med tehnologijo in videzom, dobiš dober in lep izdelek, ki navduši uporabnika. Ključno je tudi, da dizjan odseva vsebino, vrednost izdelka, se pravi najboljšo tehnologijo. Zato je naš cilj ustvariti čim boljši izdelek, ki bo uporabniku nekaj pomenil, mu nekaj dal.

Omenili ste, da vas pri oblikovanju usmerjajo želje in potrebe potrošnikov. Velja to tudi pri barvah? Naredite raziskavo med uporabniki, katere barve so jim všeč, ali vi določite, katere bodo po vašem mnenju priljubljene?

Oblikovalec ne sme oblikovati zase. Ne sme oblikovati izdelka na podlagi tega, kar mu je všeč, ali česar ne mara.  Izdelek ni namenjen njemu, ampak potrošniku. Res je, da moramo dobro poznati našo ciljno skupino in kaj si želi. Zato tudi organiziramo fokusne skupine, ki nam omogočijo vpogled v njihove želje in razmišljanje. Vendar ugotovitvam, ki jih dobimo iz fokusne skupine, ne sledimo slepo. Ves čas oblikovanja in razvijanja novega telefona imamo pred očmi tudi našo vizijo in pot, ki smo si jo začrtali. Še vedno je na koncu ključno, da potrošnike z našimi izdelki presenečamo in navdihujemo.

Kako ste se odločili za barve telefonov?

Barve so vsekakor eden od načinov, kako premikati meje pri dizajnu in biti še bolj ustvarjalen. Navdih glede barv pri novi seriji telefonov je bil polarni sij. Gre za zelo misteriozno svetlobo in barvo in to smo želeli prenesti tudi na naše izdelke. Zanimivo je, da nekaterim uporabnikom te barve najprej niso bile preveč všeč, saj česa takšnega pri mobilnih telefonih še niso videli. Vendar smo v industriji naleteli na pozitiven odziv in zavedamo se, da potrošniki potrebujejo čas, da se navadijo na nekaj novega. 

Kaj je bilo vaše vodilo, ko ste pri dizajnu telefona razmišljali o položaju kamer?

Pri takšnih odločitvah moramo najprej upoštevati specifikacije kamer, temu pa potem prilagodimo obliko in videz. Vedno pripravimo nekaj možnosti, kako bi jih vključili v dizajn, na koncu pa izberemo najbolj ikonični videz telefona. V industriji pametnih telefonov so podrobnosti kamer pri telefonih različnih blagovnih znamk vedno bolj podobne med seboj, še posebej na Kitajskem. Zato smo se pri našem dizajnu osredotočili, da smo ostali zvesti našemu DNK-ju. Seveda se zavedamo, da bo oblika nekomu všeč in drugemu ne. Ampak to na koncu ni pomembno. Za nas je bistveno, da pokažemo svetu naš ikoničnemu dizajn, ki ga bodo ljudje prepoznali vedno in povsod. Tako bomo na dolgi rok dobili več pozitivnega kot negativnega odziva.

Kakšna je razlika med serijo telefonov Mate 20 in Mate 20 RS Porsche Design, gre samo za razliko v dizajnu?

Ne, nikakor ne gre samo za razliko v videzu. Premium izdelek mora vsebovati tudi premium dušo. Ne gre samo za to, da naredimo drugačno ohišje. Pri razvijanju modela Porsche Design je bilo naše vodilo, da uporabimo le najboljšo in najnovejšo tehnologijo. Seriji telefonov se razlikujeta pri številnih specifikacijah. V obeh primerih uporabimo steklo in kovino, vendar pri Porsche Designu oba materiala obdelamo na drugačen, poseben način. Usnje lahko uporabimo samo pri omejeni in ekskluzivni seriji, saj gre v tem primeru za ročno delo.

Kje je nabolj priljubljen model Porsche Design?

Na Kitajskem je največje povpraševanje za tem modelom, tam tudi izdelek zelo hitro razprodamo.

Na kateri izdelek pa ste sami najbolj ponosni?

Ponavadi vedno na zadnjega, ki ga oblikujemo, saj se z njim veliko ukvarjamo in v tistem trenutku vložimo vanj najboljšo tehnologijo. Zelo pa mi je pri srcu tudi sodleovanje s Porschejem.

Fotografije: Promocijsko gradivo

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri