Diesel se je z novo kampanjo pošalil na račun znanih influencerjev

Ste sledilci ali influencerji?

Diesel se je z novo kampanjo pošalil na račun znanih influencerjev - Foto: Diesel

Živimo v času, ko si vsi želimo biti influencerji. Pa je njihovo življenje res tako popolno? Prepoznavnost na družbenih omrežjih morda res prinese nenadno slavo in bogastvo, a kako dolgo bo to trajalo?

Z novo kampanjo #BeAFollower nas Diesel tokrat spodbuja, da postanemo sledilci. Ti imajo namreč pravo moč na družbenih omrežjih.

Diesel se je tokrat v duhu igrivosti modne znamke nekoliko pozabaval iz influencerjev. Oglejte si šest videoposnetkov, v katerih je njihovo "težko" življenje prikazano na ironičen način.

Influencerji se ne morejo pretihotapiti iz zabave

Infleuncerji ne morejo potovati z malo prtljage 

Influencerji težko uživajo v hrani

Influencerji veliko časa porabijo za preoblačenje  

Infleuencerji veliko časa porabijo za pranje perila 

Fotografije: Diesel promo

Preberite še: 6 ključnih trendov z modnega tedna v Londonu (izbor spletnega uredništva Elle)

Priporočamo tudi: To so hlače, ki jih je včeraj na svoji 'baby shower' zabavi nosila Meghan Markle

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri