Spletni tempelj, posvečen čevljem in samo čevljem

11. 3. 2012
shoescribe.com je spletna destinacija, v celoti posvečena čevljem. Je kraj, kjer lahko brskate, nakupujete, odkrivate, navdihujete in se pustite navdihniti, pravijo lastniki.

Pred nekaj dnevi je skupina Yoox odprla novi spletni butik čevljev shoescribe.com, ki se lahko pohvali z lastno "gurujko za čevlje" in s slavnimi gostujočimi uredniki.

V trgovini so na voljo samo čevlji, a razpon ponudbe je res širok: od japonk iz gume do luksuznih salonarjev z vrtoglavo visokimi petami (in cenami).

Obiskovalci te spletne strani lahko za pomoč pri razreševanju najrazličnejših težav s čevlji prosijo "gurujko za čevlje" Suzie Scribe, shoescribe.com pa že v imenu ("scribe" bi lahko prevedli v "pisar") obljublja tudi druge vsebine.

Prav dodatne uredniške vsebine zadnje čase postajajo tako rekoč obvezna presežna vrednost spletnih trgovin, ki izdajajo svoje revije, snemajo modne zgodbe, dajejo nasvete ...

Tako kot pri drugih trgovinah pod okriljem italijanske skupine Yoox Group se je treba za nakupovanje pri shoescribe.com včlaniti v njihov klub, po želji lahko za 129 evrov postanete VIP-član in si zagotovite nekaj dodatnih ugodnosti.

Ob odprtju spletnega butika je gostujoča urednica za oskarja nominirana kostumografinja Arianne Phillips, ki pravi: "Čevlji so zame vse. So temelj samozavesti. Obsedena sem s čevlji in svoje oprave vedno prilagajam čevljem." Pogovor s Phillipsovo si oglejte na tej povezavi.


Novo na Metroplay: Tomi Meglič o globoki ustvarjalnosti, otroštvu in očetovstvu